Maar Frank, nu is er misschien wel iets anders aan de orde ...
Jouw Topic over
Artikelsets wijst mij erop dat je nu in die hoek denkelijk iets anders wilt, dan wel dat er iets niet meer klopt.
Als we het topic (kliënt gerichte inhouden) volgen, dan begin je met een verhaal over blikken van 20 waar 15 in hoort voor de 2K spullen, en waar de klant er liever 14 in wil hebben.
Later leg je uit - en wel op basis van precies hetzelfde 20 blik - dat de klant liever een blik van 5 heeft met 3 erin.
In genoemde gevallen hebben we dus respektievelijk 4,67 en 1 liter verharder.
Omdat je met het laatste voorbeeld eindigt, kon je er zelf wel eens intuinen dat dit zo'n prachtige Artikelset wordt. Namelijk, blik van 5 met 3 erin en blik van 1 met 1 erin.
Zou je het voorbeeld hebben gehanteerd van het blik van 20 met 14 erin en blik van 5 met 4,67 erin, dan was je er denkelijk vanzelf op gekomen dat we er nog niet zijn ...
We moeten helaas uitgaan van "mijn" voorbeeld, waarmee je hopelijk ziet dat de ene inhoud de andere inhoud afdwingt;
Bij "jouw" voorbeeld van de verharder met een blik van 1 waar ook 1 in zit, heb je het probleem helemaal niet ...
Of juist wel natuurlijk, als je hetzelfde basis produkt juist aan een ander verkoopt (in 5L blik !!) en je blik verharder uit elkaar barst ... of beter ... je Artikelset niet juist is.
Ik heb even geen tijd om dit verder uit te werken.