Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 10:15:02 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: toevoegen text loopt vast  (Read 6886 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Robert Hekkers
Administrator
Knowledgable
*****
Offline Offline

Posts: 454

Bow before me, for I am root.


View Profile
« Reply #15 on: June 29, 2007, 02:02:58 pm »

Daar is moeilijk antwoord op te geven. Ik heb het gevoel dat het vastlopen zich niet zozeer in Profit bevindt, maar eerder in de DOS-box van de editor. Dat is echter niet zo eenvoudig te bewijzen. Maar ik ben er mee bezig!
Logged

Heart-Profit Company-ID: HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #16 on: August 15, 2007, 08:51:49 am »

Heel mooi dat het bolletje nog draait, maar is 'ie zo langzamerhand ook dolgedraaid? M.a.w., mag hier binnenkort een oplossing voor komen. Alvast dank
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #17 on: August 20, 2007, 08:51:22 am »

Nou ja, om dan maar te 'bewijzen', al hoe raar dat ook klinkt, dat het nog steeds speelt, hierbij een situatie van afgelopen waarbij profit helemaal vast komt te staan in een poging van 1 van de gebruikers die hier regelmatig gebruik van maakt. Voordat de echte tekst er in komt eerst even een test-tekst er in gezet, hetgeen de hoop op beterschap bij deze gebruiker duidelijk maakt.

Mocht ik nog wat moeten proberen te verbeteren in versie's van drivers, programma's of weet ik veel wat... elke suggestie op beterschap is welkom.


* teksteditor.PNG (67.42 KB, 705x529 - viewed 136 times.)
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #18 on: August 20, 2007, 09:06:17 am »

Het plaatsen van een ExecStack in Errorlog via de linkerwerkbalk is dan ook niet mogelijk overigens. Dat heb ik namelijk ook nog even geprobeerd.
Logged

KM
Robert Hekkers
Administrator
Knowledgable
*****
Offline Offline

Posts: 454

Bow before me, for I am root.


View Profile
« Reply #19 on: August 20, 2007, 04:41:40 pm »

Johan,

Dit is weer zo'n typisch geval (althans voor mij..) waarbij het haast ondoenlijk is om op afstand, theoretisch, te gaan bedenken wat er aan de hand kan zijn. Het is wat mij betreft puur het DOS-venster dat vastloopt, maar waardoor? Vertel het maar. Ik heb geen ideetjes op de plank liggen die jij kunt proberen, anders had je die al lang vernomen...

Jij hebt zo'n vastloper toch binnen no-time voor elkaar toch, waar mij dat minder snel lukte?
Doet u mij dan maar weer eens een demo op de modem-PC.... ga ik wel weer wat proberen; wat, dat weet ik nog niet...

Logged

Heart-Profit Company-ID: HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #20 on: September 13, 2007, 09:59:02 am »

Jij hebt zo'n vastloper toch binnen no-time voor elkaar toch, waar mij dat minder snel lukte?
Doet u mij dan maar weer eens een demo op de modem-PC....

En laat me dat nou niet meer zo 1-2-3 lukken. Heb nog steeds de mensen op het hart gedrukt zou gauw mogelijk contact te zoeken, maar de afgelopen 2 weken niks meer van gehoord, en krijg het zelf ook niet meer voor elkaar. Toch echt wel verschillende keren meegemaakt dat e.e.a. wel vastliep. Niet echt prettig idee zulke malle dingen.
Logged

KM
Pages: 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 19 queries.