Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 10:47:17 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: LOCHKVRA Toont maar 1 keuringsvoorschrift  (Read 2774 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: April 25, 2007, 11:06:38 am »

Zo af en toe gebeurt het dat er bij het genereren van een productieorder, maar 1 keuringsvoorschrift aan de charge is gekoppeld. Er bestaat bij mij geen twijfel aan de stambestanden en dergelijke. Keuren bij op "P", normen en tolanties aanwezig, keuren voor gereedmelden, noem maar op alles was er. Toch kun je op 1 of andere manier het voor elkaar krijgen om ondanks een goede inrichting toch maar 1 keuring te zien. EN nee, niet zo flauw geweest om de keuringsvoorschriften te verwijderen in Lochkvra.

Probleem alleen: Ik heb geen idee hoe deze productieorder is toegevoegd. Vermoedelijk automatisch gegenereert vanuit een bovenliggende halffabrikaatorder. (vanuit LOPORA via <Shift F7 - 2>). Maar ja, zeker weet ik dat niet, spijtig genoeg kun je het ook niet zomaar naspelen. (tijd voor profit transact / functiemonitor?  blink)

Iemand enig idee waarom niet alle keuringen van het artikel op doorgang 1 worden getoond?


* LOCHKVRA TOONT MAAR 1 KEURING.PNG (23.16 KB, 730x495 - viewed 147 times.)
Logged

KM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: April 25, 2007, 11:10:00 am »

Johan, ik kan het niet inschatten, maar denk aan je bedrijfsgeheimen !
(zwart maken normen en gemeten waarden wellicht ?)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: April 25, 2007, 11:15:02 am »

Johan, ik kan het niet inschatten, maar denk aan je bedrijfsgeheimen !
(zwart maken normen en gemeten waarden wellicht ?)

Is niet lollig, want bedrijfsgeheimen staan nog niet in Profit. Bovendien heb ik nog nooit de knop "Zwart maken" oid gezien.

Er gaat gewoon in een bepaalde situatie iets mis bij het koppelen van de keuringsvoorschriften aan de charge (al dan niet i.c.m. genereren van productieorders) . Verklaar anders maar eens waarom het meestal wel goed gaat (ook bij dit artikel) .
Logged

KM
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #3 on: April 25, 2007, 11:36:24 am »

Quote
As it net kin sa't mat, dan mat it mar sa't kin.
en sa is't en net ours no....goeie
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: April 25, 2007, 12:05:47 pm »

Is niet lollig, want bedrijfsgeheimen staan nog niet in Profit. Bovendien heb ik nog nooit de knop "Zwart maken" oid gezien.

Ik weet werkelijk niet waar jij het nou weer over hebt.
Je laat hier feitelijk een deel van je Receptuur zien, en dat kon je wel eens niet willen.
Snappu ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #5 on: April 25, 2007, 01:38:51 pm »

Ik dacht dat je je even afvroeg of ik ook wat had gemanipuleerd. Ik wilde met die afbeeldingen alleen maar bewijzen dat de stambestanden juist zijn. Daar had ik inderdaad wel even wat in kunnen tekenen. Excuses voor de verkeerde intepretatie.

blijft staan het feit waarom die doorgang niet volledig gevuld wordt met alle en de juiste voorschriften.
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #6 on: May 07, 2007, 10:22:30 am »

Er is er weer 1: nu charge 44188 (laco Prod) Artikel kent echt wel meer keuringen dan hier worden getoond. De bol staat er nog (steeds) zie ik, misschien kun je hier ook iets mee


* LOCHKVRA TOONT MAAR 1 KEURING 44188.PNG (9.04 KB, 745x189 - viewed 144 times.)
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 21 queries.