Beste Mensen
Laat dit verder maar even liggen. ZOals de zettingsgraad nu gegenereerd wordt zal deze altijd beter zijn dan werkelijk is.
Resumerend, Voorlopig gewoon aan de gang en mocht het toch niet helemaal gaan zoals ze willen dan komen we er nog even op terug.
Dirk-Jan
LA
Hallo Wouter
Ik denk dat de aanpassing echt wel zal komen maar, ik was iets te snel. Ze willen gewoon eerst met de bezettingsgraad gaan werken om te zien hoe dat gaat. Vervolgens zullen ze binnen niet at te korte tijd denk op terug komen dat het een en ander moet worden aangepast. Omdat in een ander topic PS aangaf dat het wel zo netjes is om iets van je te laten horen. daarom mijn vorige reactie.
Vind je het normaal dat je niets van je laat horen, terwijl je intussen wčl iets hebt bedacht waardoor je het niet meer opgelost hoeft te hebben ?
Peter
Echter we weten nu dat er zonder meer maatwerk nodig is of lokaties ontkoppellen.
Door eerst even te gaan werken met deze nieuwe lijst want je ziet ook de lege lokaties en dat was ook de oorspronkelijke wens ongeacht bedrijf bij de maatwerk aanvraag. Komen we misschien nog wat meer problemen tegen die we dan in een keer oplossen.
Ik begrijp je reactie best want je hebt meer te doen dan dingen uitzoeken waar vervolgens weer niet mee gedaan wordt.
Dirk-Jan
LA