mdekraa
|
|
« on: March 19, 2007, 10:14:35 am » |
|
Ik krijg een numeric overflow error op meerdere werkstations en meerdere users Kunnen jullie hier naar kijken aub modem staat klaar
|
|
|
|
Heart-Profit company-ID : AD ----------------------- There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
|
|
|
Cliff
|
|
« Reply #1 on: March 19, 2007, 12:16:07 pm » |
|
De nummeric overflow wordt veroorzaakt door een Voorraaditem met een werkelijk inhoud van 0,00 Ik neem kontakt met je op om de juiste inhoud op te nemen.
|
|
|
|
Heart-Profit company ID : HA
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #2 on: March 19, 2007, 12:20:28 pm » |
|
Ik heb het gecontroleerd Wis dit item maar, bestaat ook niet
mvg
Marco
|
|
|
|
Heart-Profit company-ID : AD ----------------------- There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #3 on: March 21, 2007, 10:48:53 am » |
|
Cliff
Ik heb nog even naar het ontstaan van dit "lege" voorraaditem gezocht. Blijkt dat je dus met omvormen een item van 0 kg kunt maken, waardoor de kostprijsberekening een oneindig hoge waarde geeft (deling door 0)
Lijkt me verstandig om dus te blokkeren dat een item met werkelijke inhoud = o gemaakt kan worden...
omgevormd via functie: 1.4.3.1.F2.F LOVIOT
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #4 on: March 21, 2007, 11:10:46 am » |
|
Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Invullen van aantal 0 danwel inhoud 0 is niet mogelijk.
|
|
|
|
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #5 on: March 21, 2007, 11:54:37 am » |
|
Ik zie in de voorraad mutaties het volgende \ ergens kan het dus wel
|
|
« Last Edit: March 21, 2007, 12:01:34 pm by mdekraa »
|
|
|
|
|
Cliff
|
|
« Reply #6 on: March 21, 2007, 11:56:59 am » |
|
wellicht het verkeerde plaatje?????????
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #7 on: March 21, 2007, 01:18:51 pm » |
|
ergens kan het dus wel
Daar twijfel ik ook niet aan, ik zou alleen graag willen weten "hoe", immers dan kunnen we er een kontrole voor inbakken zodat het niet meer voorkomt. Ik krijg het niet voor elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #8 on: March 21, 2007, 04:57:41 pm » |
|
zal het aan de operator JF vragen hoe hij het heeft gedaan en trachten via testbestenden na te spelen, je hoort van mij....
|
|
|
|
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #9 on: March 28, 2007, 02:19:51 pm » |
|
Moeten gremlins zijn: het lukt ons hier (ook) niet meer, sluit de tread maar
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #10 on: March 28, 2007, 08:05:04 pm » |
|
Hi hi... dat kan ik niet... maar jij wel
|
|
|