Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 09:56:35 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Blokkade omvormen naar andere Voorraadeenheid  (Read 1510 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Heart Informatisering B.V.
Partner
******
Offline Offline

Posts: 27445


View Profile WWW
« on: March 07, 2007, 02:42:44 pm »

Omvormen van-/naar dezelfde Voorraadeenheid levert geen problemen op; omvormen van bijv. KG naar ST werkt niet. Per heden is hiervoor een kontrole opgenomen ter blokkering hiervan.

Nb: Ervanuitgaande dat Omvorm Opdrachten via Produktieorders op eenzelfde wijze worden afgehandeld als Dynamische Assemblage Recepten (niet als Mengrecept), en het via een Produktiereceptuur zonder meer mogelijk is om van KG naar ST te gaan, moet dit technisch ook realiseerbaar zijn via omvorming.

Het scherm Toevoegen Omvorm Opdrachten zal kunnen worden uitgebreid met funktionaliteit welke op basis van het gewicht per Voorraadeenheid uitrekent hoeveel 1 stuk weegt, om vervolgens op die manier te kunnen berekenen hoeveel de input in kilogram moet zijn.

 
Met deze funktionaliteit kunnen dan Tomaten in kilogram worden omgevormd naar doosjes van 10 stuks, danwel Sinaasappels in kilogram naar 'netjes van 2,5 Kg (= 1 stuk)'.  
 
 
FunktieOmschrijvingDtm.Vl.WyzDtm.L.Wyz
LOOOTVV2    Omschrijving (nog) niet bekend    14-11-2006    07-03-2007
Logged
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: March 07, 2007, 02:49:56 pm »

Omvormen van-/naar dezelfde Voorraadeenheid levert geen problemen op; omvormen van bijv. KG naar ST werkt niet. Per heden is hiervoor een kontrole opgenomen ter blokkering hiervan.

Nb: Ervanuitgaande dat Omvorm Opdrachten via Produktieorders op eenzelfde wijze worden afgehandeld als Dynamische Assemblage Recepten (niet als Mengrecept), en het via een Produktiereceptuur zonder meer mogelijk is om van KG naar ST te gaan, moet dit technisch ook realiseerbaar zijn via omvorming.

Ligt het nou aan mij dat ik dit niet begrijp ?
Hier wodt "Voorraadeenheid" genoemd; het lijkt me toch stug dat het ooit mogelijk is / zal zijn naar een andere Voorraadeenheid om te vormen, op welke wijze ook (Produktie).

Mijn konklusie is dat het hier moet gaan om Omvormen naar een ander Artikelnummer ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #2 on: March 07, 2007, 03:59:39 pm »

Mijn konklusie is dat het hier moet gaan om Omvormen naar een ander Artikelnummer ...

Goed gekonkludeerd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.028 seconds with 21 queries.