Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 03:09:45 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Spaties bij het invullen van een vrij chargenummer (bij toev. PO)  (Read 7829 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #15 on: March 16, 2007, 12:25:30 pm »

Johan, e.e.a. heeft helemaal niets met flauw doen te maken, maar met het idee dat we hadden dat de spatie in Wincos zou kunnen ontstaan. Mijn quotes van jouw tekst versterkte dat vermoeden alleen maar.
Intussen weten we dat dat niet het geval is, maar, moeten we er nog steeds naar gissen waar het gebeurt. Anders gezegd : even iets maken wat geen spatie meer toestaat in de hoek waarvan je zelf zou vermoeden waar 'ie ontstaat, zal wel eens niet kunnen helpen (en uiteindelijk is het van belang dat we voor "overal" even geen tijd hebben).

Sinds wanneer heb je hier eigenlijk last van ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #16 on: April 19, 2007, 04:02:55 pm »

Sinds we mensen hebben die per ongeluk een spatie invoeren (niet zo vaak dus gelukkig). Vandaag was er weer zoiets. Daarmee dacht ik: Hé upgrade gedaan, misschien is er wat veranderd. Maar je houdt nog steeds het beeld, dat er op de PO "01234567" staat en bij raadplegen output " 1234567". Verdient dit topic een draaiend bolletje?
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #17 on: April 19, 2007, 04:05:23 pm »

Waarom komt dit Topic niet weer ergens bovenaan te staan na de vorige post?
Logged

KM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #18 on: April 20, 2007, 10:05:50 am »

Sinds we mensen hebben die per ongeluk een spatie invoeren (niet zo vaak dus gelukkig). Vandaag was er weer zoiets. Daarmee dacht ik: Hé upgrade gedaan, misschien is er wat veranderd. Maar je houdt nog steeds het beeld, dat er op de PO "01234567" staat en bij raadplegen output " 1234567". Verdient dit topic een draaiend bolletje?

Jawel, maar je zult toch wel hebben begrepen dat je zelf een maandje een draaibol nodig had ?  yes

Omdat ik geen zin heb om alles weer door te lezen : waar precies wil jij in dit geval een kontrole op die spaties ?
(draaibol blijft weg tot het antwoord er is)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #19 on: April 20, 2007, 10:07:17 am »

Quote
Jawel, maar je zult toch wel hebben begrepen dat je zelf een maandje een draaibol nodig had ?  yes

Toch even voor de zekerheid : als dit Topic niet bovenaan wil komen, zie ook jij dus onze reakties (vragen) niet. Dan is mijn opmerking over de door jou benodigde draaibol dus ook onzin.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #20 on: April 20, 2007, 12:29:44 pm »

Quote
Wat gaan we trouwens doen met charge nummers als "100 565", die eigenlijjk "100565" had moeten zijn euh, ..  nog niet tegengekomen, maar wat mij betreft is een spatie in een chargenummer gewoon ten alle tijde foute boel en zo'n melding waard.

Mijn verzoek is om unieke kenmerken bij toevoegen vrij te houden van spaties.   thankyou
EDIT 1: iK BEDOEL DAAR MEE NIET TOESTAAN
Dirk-Jan
LA

Dit lijkt me helemaal duidelijk. Dus Waar moet je het in het voorbeeld van toevoegen productieorders kontroleren --> Op het moment dat je in LOPOTV (Toevoegen productieorders) de Rubriek "charge-serie" verlaat. Draaien maar met die bol ;)
Logged

KM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #21 on: April 20, 2007, 12:46:33 pm »

Ok, dank je. Ik zei al, ik had geen zin om alles weer door te lezen na een maand.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #22 on: August 07, 2007, 11:21:46 am »

Hallo Johan,

e.e.a. is opgelost zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=18664.0;topicseen en staat inmiddels bij je op het systeem.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 20 queries.