Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #15 on: May 18, 2007, 02:44:09 pm » |
|
Ik gebruik namelijk deze gegevens (zoals in LOETWY Getoond) als input voor CimControl.
Dan ben je dus snel klaar. Hoef je alleen maar je Artikel naar een Engelse layout te laten wijzen, en in LOETWY weet je dat je je layout in het engels moet opstellen.
|
|
|
|
Heart-Profit company ID : HA
|
|
|
Johan
|
|
« Reply #16 on: May 18, 2007, 02:56:21 pm » |
|
tja, dat kan ook. Dan maak ik gewoon dat vertaaltabbelletje obv etiketlayout. Waarom ook niet. Maar ja, als je dan twee layouts hebt die beide engelse namen moeten hebben, staan die maandnamen er gewoon dubbel in. (1 keer voor layout ENG01 en 1 keer voor ENG02) Dat doen we wel.
|
|
|
|
KM
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #17 on: June 13, 2007, 01:33:22 pm » |
|
Weten jullie misschien een datum? Posted on: February 15, 2007, 08:43:35 amPosted by: Frank van Hofwegen Insert Quote Nee het vastzetten lukt niet. Althans...het lukt MIJ niet.
|
|
|
|
Heart-Profit company ID : BA
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #18 on: June 21, 2007, 02:08:07 pm » |
|
Al iets bekend?
|
|
|
|
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #19 on: June 25, 2007, 10:31:51 am » |
|
Nee, helaas. Is ook vanzelf blijven liggen omdat het aan Richard was toegewezen ... (is zijn werk ook), maar die is er even niet ...
|
|
|
|
Heart-Profit company ID : HA moderator all boards
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #20 on: June 25, 2007, 11:24:38 am » |
|
ok, wacht wel af. Als ik maar weet dat het niet vergeten is.
|
|
|
|
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #21 on: June 29, 2007, 05:57:23 pm » |
|
Is Richard weer terug, of is hij met vakantie. M.a.w., wanneer krijg ik reactie?
|
|
|
|
|
|
|
Richard Masseling
|
|
« Reply #22 on: August 03, 2007, 11:20:10 am » |
|
Hallo Frank,
Indien het Etiket gegenereerd is vanuit een Produktie-opdracht, gebeurd het genereren onderwater. Hierdoor heeft een Dyn-screen waarde geen invloed. De Taalkode van het Etiket wordt dan bepaald door de Taalkode van het bedrijf eventueel overrulled door de Taalkode van de Debiteur.
Bij het Handmatig aanmaken ven het Etiket (LOETTV) kun je wel een Dyn-screen waarde instellen voor de Taalkode van het Etiket.
|
|
|
|
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #23 on: August 06, 2007, 08:53:58 am » |
|
Richard,
Is het zo in te stellen dat er bij voorkeur taalkode van het bedrijf wordt genomen?
|
|
|
|
|
|
|
Richard Masseling
|
|
« Reply #24 on: August 06, 2007, 09:57:55 am » |
|
Zonder additioneel maatwerk is dit niet zo in te stellen (tenzij de Taalkode bij de Debiteur niet ingevuld is) en werkt het zoals ik het beschreven heb.
|
|
|
|
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #25 on: August 06, 2007, 10:41:38 am » |
|
OK, kan je een indicatie geven over de hoeveelheid maatwerk, het zou nl ons veel elende wegnemen.
|
|
|
|
|
|
|
Richard Masseling
|
|
« Reply #26 on: August 06, 2007, 11:26:59 am » |
|
Frank,
E.e.a. zal best wel een paar uurtjes kunnen zijn (als het al gebeurd), maar waarom moet een bijvoorbeeld duitse Debiteur de Nederlandse teksten lezen op het Etiket? Daar heeft hij toch niets aan? M.a.w. waarom moet een een Taalkode zoals hij bij de Debiteur ingevuld wordt nu juist niet gerespekteerd worden?
|
|
|
|
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #27 on: August 06, 2007, 11:59:11 am » |
|
maar waarom moet een bijvoorbeeld duitse Debiteur de Nederlandse teksten lezen op het Etiket? Daar heeft hij toch niets aan? M.a.w. waarom moet een een Taalkode zoals hij bij de Debiteur ingevuld wordt nu juist niet gerespekteerd worden? Wij werken (zoveel mogelijk) met 1 etiket-layout (00001) en deze moet voor iedereen hetzelfde worden geprint (taalkode NED), ongeacht de taalkode van de klant. Etiketten worden afgedrukt met daarop meerdere talen zodat de poolse werknemer in Duitsland het ook kan lezen (bijvoorbeeld)
|
|
|
|
|
|
|
Richard Masseling
|
|
« Reply #28 on: August 07, 2007, 08:49:00 am » |
|
Ok, dat is duidelijk, maar je zegt al dat je "zoveel mogelijk" met dezelfde Layout werkt met daarop de "verschillende talen" zodat een Poolse werknemer in Duitsland het ook kan lezen, houd dat wat mij betreft dus sowieso al in dat er een Bedrijfsparameter (4 uur) en e.v.t. de rest van het maatwerk (xx uur) moet komen om af te dwingen dat altijd de Taalkode NED wordt gehandteerd, e.v.t. afhankelijk van de bepaalde zaken zoals jij ze aangeeft.
Als er op het Etiket toch al meerdere talen afgedrukt worden, wat is dan precies je probleem, want misschien kun je met het hanteren van andere/nieuwe Variabelen je probleem ook wel verhelpen?
|
|
|
|
|
|
|
|