Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 10:58:09 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: DKK koppelen op verschijning/ leverancier  (Read 2101 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
tovi
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 172


View Profile
« on: February 08, 2007, 10:28:41 am »

Ik wil een DKK koppelen aan een verschijning/leverancier combinatie.

Gaat hier om een veel gebruikte doos die bij leverancier A x,- kost en bij leverancier B y,- kost.
Beide leveranciers leveren honderden artikelen in die doos.

Volgens mij is het nu alleen mogelijk om een DKK te koppelen aan
OF verschijning (maar dat gaat niet omdat die verschijning bij verschillende leveranciers (aanzienlijk) anders geprijst zijn
OF artikel/verschijning/leverancier

Dat laatste kan wel maar is bijzonder onhandig omdat ik dan prijs x,- 100 keer moet invoer en prijs y,- ook honderd keer moet invoeren.
Dus 200 regels invoer om 2 prijzen vast te zetten. En als de prijzen wijzigen moet ik ze alle 200 weer langs.

Zie ik een mogelijkheid over het hoofd of is het nodig om hiervoor een aanpassing in het systeem te maken?

Logged

LE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 08, 2007, 10:49:24 am »

Eigenlijk vinden wij jou wel heel slim, want je lost een probleem op dat tot heden o.i. nog niet opgelost kon worden. prankster
Dat moet jou toch 50% korting kunnen opleveren ...  lalala lala

Maar goed, wat je wilt kān dus inderdaad niet. Het vereist een DKK op Leverancier/Verschijningsvorm, en die dingen doen 47 uur tegenwoordig (nou ja, altijd al).
Met 50% korting wordt dat 47/2. Jaja.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: February 08, 2007, 10:52:38 am »

PS: Pas wel op dat wat je er mee voor ogen hebt (secret) ook daadwerkelijk uitgewerkt kan worden op dit moment. Wij kunnen dat even niet overzien, want we weten niet eens wat je allemaal gebruikt in deze. Dus, dat je niet teleurgesteld bent dat er vervolgens iets anders nog niet kan.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: February 08, 2007, 11:30:27 am »

Maar tovi, mocht het nou zo zijn dat ik inderdaad doorzie wat je ermee wilt, zou je dan z.s.m. uitsluitsel kunnen geven ?
Ik bedoel, ik moet dan ten eerste mijn 20 A4 weer door voor aanpassingen (als je dit herkent zit ik goed derisive), maar kan ik er ook in de komende 20 meteen rekening mee houden. crazy

Overigens hoef je je dan eigenlijk niet druk te maken om wat ik in mijn vorige post zei, omdat ik e.e.a. dan zelf wel kan beredeneren.
We hebben het hier intussen ook al een beetje uitgewerkt, en wat je dan zou willen kan wel gaan werken (je redt het dan dus niet met die 47/2, maar dat uit zich vanzelf in mijn 40 A4  smile).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: February 16, 2007, 09:30:54 am »

Dit afsluitend :

E.e.a. is offline verder uitgewerkt, en de nieuwe DKK (Leverancier/Verschijningsvorm) komt eraan.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.027 seconds with 20 queries.