Heart-Profit ERP
July 09, 2024, 01:47:47 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Weergeven verschijningsvorm bij toevoegen inkooporderregel  (Read 2387 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: February 03, 2007, 07:57:24 pm »

Functie: LOIRTV

Als ik van leverancier X een artikel Y wil inkopen, en dit artikel Y is met 1 verschijningsvorm gekoppeld met de leverancier, in dit geval X, is het dan mogelijk dat deze direct getoond wordt na het invoeren van het artikelnummer, bij het toevoegen van het artikel Y op een inkooporder van leverancier X?
Eigenlijk net zoals dat nu het geval is bij het toevoegen van een verkooporderregel waarbij ook de verschijningsvorm getoond wordt als deze de enige actieve is.

Ik meen dat dit eerder altijd gewerkt heeft (volgens een collega). Ik durf dat niet met zekerheid te zeggen  nea


* IO.PNG (3.06 KB, 376x72 - viewed 130 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 05, 2007, 08:34:59 am »

Ik weet niet beter dan dat het zo werkt. Een maandje of wat geleden nog aangepast voor iemand (jullie?) m.b.t. het niet autom. selekteren van niet-aktieve Verschijningsvormen. Een klein testje bij ons lijkt erop te wijzen dat dit ook nog gewoon werkt.

Svp even kontroleren of er niet per ongeluk een aktief periode ingevuld is.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: March 21, 2007, 08:21:19 am »

Zojuist een testje gedaan met het artikel XXXXXX, hieraan heb ik voor verschijning DS20ST de leverancier HAGBAR1 gekoppeld.
Als ik nu een inkooporder maak, voor leverancier HAGBAR1 met artikel XXXXX, wordt er geen verschijningsvorm weergegeven terwijl de DS20ST de enige is voor de combinatie artikel/leverancier. De verschijning staat aktief.

Graag eventjes een vervolg hieraan.
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: March 21, 2007, 10:09:31 am »

Merk op dat jij in jouw voorbeeld geen Artikelomschrijving te zien krijgt bij de overgang van rubriek Artikelnummer naar Verschijningsvorm. Op dezelfde plek als waar die omschrijving getoond wordt, wordt ook die verschijningsvorm opgehaald. Het valt me op dat als je in jouw situatie in rubriek Verschijningsvorm staat, even met het pijltje terug naar Artikelnummer gaat, en dan direkt weer enter doet, zowel de omschrijving getoond wordt alsmede de Verschijningsvorm opgehaald wordt. wacko

Zal eens kijken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #4 on: March 21, 2007, 10:20:44 am »

Het heeft in ieder geval te maken met het feit dat je rubriek 'Bevestigd J/N' gedisabled hebt.
Als die ge-enabled is, werkt het wel.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #5 on: March 21, 2007, 10:51:48 am »

Helaas zul je de oplossing ook in die hoek moeten zoeken: het niet met Profit-DynScreen disablen van de velden boven 'Artikelnummer' (in dit geval, bevestigen J/N).

Zie ook http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=17818.0
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 5.888 seconds with 19 queries.