Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 09:34:16 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Staffels op ordergrootte  (Read 1585 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: February 03, 2007, 02:09:43 pm »

Functie: LOSORA

Ik bedrijf GELDER heb ik voor debiteur GRAROT1 een korting op ordergrootte ingevoerd, Hmenu 3-4-5.
Op de 1 of andere manier wordt deze korting niet als zodanig verwerkt op mijn verkooporder.
Bij de debiteurgegevens heb ik (nog) niet aangegeven dat er staffelcategorie bestaat. Moet dit bij korting op ordergrootte, Zo ja, welke categorie moet ik dan kiezen?

Ik heb bij het betreffende artikel 10% korting gegeven bij een ordergrootte vanaf 50 kilogram. Als ik nu 60 kilogram invoer, dan wordt de gewone brutoprijs weergegeven.

W.s. doe ik iets niet goed of heb ik e.e.a. niet compleet ingericht. Omdat dit de 1e keer is dat ik hiermee aan de slag ben gegaan heb ik nog een beetje hulp nodig (of een tip!)  Scared
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 05, 2007, 09:00:00 am »

Klaarblijkelijk ben je óók bezig met Vertikale Staffels (http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=17451.0);
Het valt ons nu op dat daarvoor hetzelfde meschanisme wordt gebruikt als dat van de Ordergrootte (kwa VORegel waarin het zich uit e.d.), en dat is niet juist ...
Dan blijkt ons ook nog dat er zaken m.b.t. (database)Valuta niet goed gaan hier, en ook al hebben jullie daar geen last van, we moeten eerst zelf het e.e.a. op orde maken alvorens met jouw probleem verder te kunnen.

Als je hier op dit moment iets mee wilt, kombineer het dan in elk geval niet met de Vertikale Staffels op dezelfde Order.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.02 seconds with 20 queries.