Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 09:08:09 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: HELP-FUNCTIE  (Read 2881 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: December 29, 2006, 03:24:00 pm »

Wat mij vooral opvalt is dat er veel vragen in het forum worden gesteld met als inhoud hoe werkt, hoe moet ik???

Ik kan mij nog herinneren als nieuwe gebruiker enkele jaren geleden dat vaak de eerste vraag uit Barneveld was heb je de help gelezen. Ook al was die vaak summier of niet altijd even duidelijk het  gaf je vaak net  voldoende houvast om verder te komen of om de vraag beter in Barneveld neer te leggen.

Ik wil mijzelf niet verschonen van het feit dat ik makelijk iets deponeer op het forum maar sommige help teksten zijn echt over duidelijk.

groetjes
Dirk-Jan Gloudemans
LA
Logged

Dirk-Jan
ma
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 29, 2006, 03:57:36 pm »

Dirk-Jan,

Pas op dat je niet als te aardige gebruiker overkomt !

Quote
maar sommige help teksten zijn echt over duidelijk.

Ja, sommige wel ja ...  blush1

Het is misschien goed om te melden dat wij het zelf niet erg vinden als een vraag langs deze weg onnodig wordt gesteld, al was het maar omdat hier de "gelegenheid" bestaat om er cases van te maken; Zoals je weet is alles, maar dan ook alles in Profit elementair, waaruit aan de ene kant de kracht voortkomt, maar aan de andere kant de onduidelijkheid ook uit ontstaat. Je moet zelf de verbindingen maar weten te maken ... (behoudens tijdens de inrichting natuurlijk, want dan doen wij het).

Doordat hier (straks) iedereen vanuit tig invalshoeken wat mij betreft met dezelfde vraag komt, komen vanzelf de contexten beschikbaar. Wat ik persoonlijk nog wel interssant vindt, is dat *jullie* met oplossingen komen, waar wij niet eens weet van hebben.

Peter
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #2 on: December 29, 2006, 04:16:34 pm »

Dat we met zijn alle profiteren wanneer we in het openbaar vragen stellen snap ik wel. En dat er dan voor jullie wat werk ligt om hhet een en ander te verduidelijken prachtig.

Maar mijn persoonlijke ervaring is dat door soms eerst een een paar dingen te proberen je ook inzicht krijgt al is het maar een beetje, "Want wie kan nu die inmense kennis van Profit nog bevatten" in de werking van het systeem. Maar ook door als key-user niet te veel snel koppeklingen naar functies te leggen ontdek je vaak nieuwe dingen. Waarmee je je voordeel kunt doen.

Echter niet als een eigenwijze ????????? (zie AVATAR) door gaan en denken ik moet er zelf uit komen.
Domme vragen bestaan niet.

groetjes Dirk-Jan Gloudemans
LA
Logged

Dirk-Jan
ma
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.023 seconds with 21 queries.