Als je een DKK koppelt aan een "uitgaand Magazijn" zullen de kosten drukken (lees : optreden) op alles wat vanuit dat Magazijn wordt geleverd.
Als je een DKK koppelt aan een "Uitgaand Magazijn" en tegelijk aan een "Ingaand Magazijn" zullen de kosten drukken (lees : optreden) als vanuit het ene betreffende Magazijn wordt geleverd aan het andere betreffende Magazijn.
Dit zal alleen Transport betreffen (Externe Verplaatsopdrachten).
Ik klant mijn klant beleveren vanuit een magazijn in Rotterdam en een magazijn in Aalsmeer.
Waarom zijn de kosten anders ?
Is het in het ene magazijn moeilijker tillen dan in het andere ? ... dan een DKK op dat (Uitgaande) Magazijn.
A.g.v. de afstand tot de klant ? dan kan dat worden geregeld middels DKK Tariefstaffels waarbij ik zelf momenteel te diep moet graven om echt alles te achterhalen, maar waarbij je hieronder de hints ziet (n.b.: let niet op de "Invoerrrechte"; gewoon even een plaatje gepakt);
Het gaat om de Prijsfaktor die je bij het Afleveradres opneemt (ik zou denken dat er aldaar Helptekst van is (was ?) maar niet te vinden) die als "staffeling" kan worden gekoppeld aan DKK's waarvan is aangegeven dat ze met de Prijsfaktor werken (zie 2e plaatje).
Dit kan voor ieder DKK Tarief, zo ook het Uitgaande Magazijn.
De Prijsfaktor kan bijvoorbeeld worden geprojekteerd als kilometer tarief, waarbij de DKK Tariefstaffel het tarief herbergt, en de Prijsfaktor het aantal kilometers.
Zo er nog meer peultjes gewenst zijn, laat het maar weten.