Maar kán het zijn dat je daarna dat ALL hebt gereorganiseerd in de Produktie omgeving? zónder dat daar eerst een herstart aan de orde was?
Ik heb de upgrade van Heart naar de Test-omgeving uitgevoerd. Dit ging goed.
Na het voltooien van de upgrade ben ik uitgelogd en weer ingelogd. Ik heb bij de melding 'blokkade opheffen' ervoor gekozen de blokkade op te heffen.
Vervolgens heb ik de produktie-omgeving van HeartProfit gestart en heb ik reorganiseren alle bestanden gestart > 9-5-1, ALL.
Daarna kreeg ik de meldingen zoals in de screenshots staan.
De upgrade stond dus in de Test-omgeving, maar was nog niet overgezet naar de Produktie-omgeving (we testen altijd eerst uitgebreid).
Ik heb vanwege de foutmeldingen inderdaad de backup teruggezet, omdat ik zeker wilde weten dat de produktie-omgeving goed bleef werken.
Alles werkt dus nog goed, maar hierdoor zijn de geregistreerde foutmeldingen/geblokkeerde funkties helaas wel verloren gegaan.
Het meest voor de handliggende scenario is dus dat je reorganisatie schermen uit de Produktiebestanden komen, terwijl de Upgrade nog niet was doorgezet naar Produktie, of er geen herstart heeft plaatsgevonden bij het doorzetten naar Produktie.
Dit is inderdaad het geval - schermen komen uit produktiebestanden terwijl de upgrade nog niet doorgezet was naar produktie.
Kan ik nu wel gewoon nogmaals de upgrade in de Test-omgeving zetten en testen?
En dan niet alle bestanden reorganiseren, maar wachten tot de upgrade is overgezet naar de Produktie-omgeving?