Heart-Profit ERP
June 18, 2024, 05:38:53 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: User-tabblad Debiteur en Crediteur is niet bereikbaar (grijs) (LORDOP)  (Read 393 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2581


View Profile WWW
« on: July 25, 2023, 08:46:02 am »

Na het uitvoeren van de update (afgelopen weekend) is het User-tabblad niet beschikbaar wanneer je een Crediteur en Debiteur wijzigt (je ziet hem, maar is 'lichtgrijs' en niet beschikbaar).

Menu 2-2-1-1, F5
Menu 2-2-2-1, F5

Ik heb al gereorganiseerd TBI en HeartProft herstart, dit heeft helaas niet geholpen.

Bij bv Relatie en Artikel is het user-tabblad wel gewoon beschikbaar.

Bij voorbaat dank!
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: July 25, 2023, 09:56:59 am »

wanneer je een Crediteur en Debiteur wijzigt

V.w.b. de Debiteur heb je gelijk... Om e.o.a. duistere reden maakt hij hier geen match meer met de Uservariabelen van de Debiteur. Ik heb hier nu een aanpassing in gedaan en zie de Uservariabelen nu wel terug.

V.w.v. de Crediteur heb je geen gelijk.  Sad
Tuurlijk, je konstatering dat het Tabblad hier disabled is is op juist, maar de achterliggende reden is hier totaal anders.
Hier is het Tabblad disabled simpelweg omdat er helemaal niets is ingericht; m.a.w. je legt geen Uservariabelen vast op Crediteur niveau.
Als je dát inricht (Uservariabele definiëren, ergens koppelen aan een bestand LORC, Posities opgeven waar die variabele op het scherm moet komen te staan, LORC reorganiseren) dán zal hier ook wel een tabblad enabled zijn.

Resumer: vooralsnog ga ik er vanuit dat het alleen "LORDWY - Wijzigen Debiteur" betreft, en die doet het inmiddels weer.  Mocht je in andere funkties ook problemen tegenkomen m.b.t. het disabled zijn van het Tabblad waar dat "voor de upgrade" niet zo was, meld dat dan even.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2581


View Profile WWW
« Reply #2 on: July 25, 2023, 10:23:29 am »

wanneer je een Crediteur en Debiteur wijzigt
V.w.v. de Crediteur heb je geen gelijk.  Sad

Navraag leert me dat we daar inderdaad niks mee doen.. ging er van uit dat dat wel zo was, excuses!
User-tabblad bij Debiteur werkt weer, waarvoor dank.

Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 19 queries.