Heart-Profit ERP
September 28, 2024, 05:19:36 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Uitzetten melding 'Verkooporder volledig?'  (Read 2178 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« on: May 14, 2020, 10:58:31 am »

Onlangs heb ik een upgrade uitgevoerd in HeartProfit.
Hierin zit oa de aanpassing dat je een melding "Verkooporder xxx volledig?" na het toevoegen van een verkooporder, zie release-note: http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=29850.0

Deze wilde ik graag uitschakelen. Alleen kan ik de optie niet vinden in de bedrijfsparameters.
Kunnen jullie me helpen? Heb dit trouwens ook bij de release-note gemeld, maar weet niet of ik de vraag daar wel moet stellen.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4074


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: May 14, 2020, 11:03:24 am »

Nee, kan je niet uitzetten ...

(ik bedenk nog een betere tekst :-)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #2 on: May 14, 2020, 11:08:35 am »

Voor ons biedt de melding geen meerwaarde (wij maken sowieso geen fouten bij het maken van orders innocent ).
Nadeel van de melding is dat je elke keer de melding moet bevestigen, we maken ze aan de lopende band dus dat wordt vervelend.

Kunnen jullie iets maken waardoor deze melding uitgezet kan worden?

Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4074


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: May 14, 2020, 12:19:24 pm »

De betere tekst :

Er is nooit een formele status geweest die van een Verkooporder vertelt of deze kompleet is of niet. Die is er middels deze vraag nu wel. Punt (van mijn betere tekst is) : je bent nu in staat om waar dan ook in het pakket gering maatwerk te vragen zoals bijvoorbeeld "ik wil dat een Raaplijst kan niet worden afgesloten als de Verkooporder nog niet kompleet is". Dergelijke zaken zitten er nu nog niet in, maar die kunnen nu dus theoretisch worden gemaakt, waar dit voorheen domweg niet mogelijk was.

Enneh ... ja, ik kan me voorstellen dat je zooooveel orders hebt dat het vervelend wordt om voor iedere order deze vraag te moeten beantwoorden nadat je 'm hebt ingevoerd.

Gaat het te goed met jullie ?
smile

N.b.: Als het al niet zo werkt kunnen we er voor zorgen dat je alleen de Enter toets hoeft te gebruiken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #4 on: May 20, 2020, 10:22:58 am »

Ik zie dat je bij de verkooporders die vanuit het kontrakt worden gegenereerd niet de vraag krijgt 'Verkooporder volledig?'
Deze staat na toevoegen automatisch op volledig.
Alleen bij het toevoegen van een 'losse' verkooporder (dus niet vanuit een kontrakt) krijg je de vraag voorgeschoteld.

Bij ons is het zo dat een verkooporder meteen compleet wordt ingevoerd en dus altijd volledig is na het toevoegen van de laatste regel. Is er een aanpassing voor ons te maken waardoor de status altijd op 'volledig' komt te staan?
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.029 seconds with 20 queries.