Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 05:10:39 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Prijslijst debiteur zichtbaar maken bij Relatie  (Read 2734 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: June 03, 2019, 04:31:48 pm »

Op tabblad 5 van de debiteurgegevens staat een veld 'Prijs volgens prijslijst'.
Is het mogelijk deze prijslijst weer te geven op het raadpleegscherm bij de Relatie?

Aanvulling: het zou helemaal top zijn wanneer de verkoper behorend bij de debiteur hierbij ook weergegeven kan worden.
« Last Edit: June 04, 2019, 09:35:10 am by pascal » Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #1 on: June 04, 2019, 09:41:16 am »

Aanvulling toegevoegd  blush1
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: June 11, 2019, 09:25:35 am »

Op zich kan dit techniwch wel (stelt geen fluit voor) maar ik weet niet of we daar naartoe willen. Ik bedoel, dit is toevallig 1 van de ontelbare manieren om de prijs te registreren, en zodirekt wil je er zelf al meer maar komt ook de rest nog met wat zij willen.
Jouw vraag is heus niet onterecht maar wat nou de het goede antwoord moet zijn ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #3 on: June 11, 2019, 10:43:31 am »

Peter, ik snap wat je zegt, is ook terecht om niet elk veld wat een klant wil aan de raadpleegschermen toe te voegen. Ik krijg dit soort verzoeken ook wel vaker, maar in dit geval zouden we wel enorm gebaat zijn met de info van deze 2 velden op het, bij voorkeur, 1e raadpleegscherm van de relatie. Vandaar dat ik het toch probeer, aangezien ik klantenservice en verkoop hier erg gelukkig mee zou maken (het verzoek komt van meerdere collega's).

Wellicht mag dit de 'uitzondering zijn die de regel bevestigd'... (ben nu hard aan het duimen)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 21 queries.