Heb de hele Upgrade nog een paar keer nagespeeld, maar ik kan toch niet vinden waarop het fout loopt
Alsof er toch op e.o.a. manier iets in het geheugen aktief blijft van de oude Systeemprocedure, terwijl deze expliciet wordt losgekoppeld, vernieuwd, en het geheugen ververst wordt.
Maar, ik heb wel een oplossing, nl. door deze tabellen gewoon NIET meer te reorganiseren vanuit de Upgrade. Dat zou ook helemaal geen kwaad kunnen, immers, die tabellen worden straks in de gewone VFP versie niet meer gebruikt. De nieuwe versie van Transaktie verwerking is omgebouwd naar een situatie die alleen door de ADS versie wordt ondersteund. Met andere woorden, jouw Upgrade loopt nu fout op iets wat je in jullie versie helemaal niet eens kunt gebruiken (c.q. waar je de modules niet eens voor hebt). Door deze aanpassing zal de Upgrade in ieder geval niet meer fout lopen.
Nb: Aangezien je een backup hebt teruggezet, en de nieuwe poging pas op z'n vroegst over een week gaat doen, heb ik de datum van jullie laatste Upgrade nu teruggedraaid. Tegen de tijd dat je er aan toe bent, zetten we een nieuwe versie voor je klaar, met dan daarin de gewijzigde upgrade programmatuur die deze transaktionele bestanden overslaat.