Kijk, naar zoiets zochten we. Super !
Ik heb nog een klein beetje hulp nodig :
Wij zien in de programmatuur kontroles op 000N. Ik heb het niet echt erop nagekeken, maar heb in mijn hoofd "met 000N helemaal niets aan de knikker !". En juist omdat ik dat zie en het vermoeden al had dat zo'n kontrole wellicht niet meer op gaat *en* dat ik nu geen N in het lijstje meer aantref ... hoe moet dat dan, nu ?
Is de N soms M geworden ?
En hoe moeten we omgaan met klanten die de oude codering nog erin hebben staan ? Dus kijk naar jullie zelf ... stel je verandert niets, wat betekenen de (oude !) codes dan vanaf heden ?
Moraal (denk ik) : Er is een nieuw veld nodig. En waar dat dan gebruikt moet worden ...
Ofwel, leuke moraal maar niet handig.
Verder denk ik ook dat er wellicht hier en daar iets op printjes of weet ik veel moet worden aangepast.
Het toeval wil dan ook nog dat ooit in een grijs verleden speciaal voor jullie iets met Toevoegen / Wijzigen / Verwijderen ZBK codes is gemaakt, en ook al kan ik zo snel niet vinden waar die funktie uithangt (in hangt), hij heet LOZBKRA. Die kan dus 1 letterige codes toevoegen enz. en wat overigens in tabel LOZB terecht komt.
Ik zei al, dit gaat ons net even te snel (lees : er komt vast meer bij kijken, wil je het goed doen).
Help !