Is verder niets aan het systeem veranderd...
Ik zeg van wel. Maar ja, niet bewust dan maar ?
Ga maar goed op zoek naar :
1. Wie eigenlijk deze error krijgt, want ik denk dat dit alleen voor sommigen geldt;
2. Of het geen (WTS etc.) licentie-problemen betreft;
3. Of je geen algemeen netwerk probleem hebt.
Ik acht de kans op #3 het grootst en dan alleen voor die werkplek(ken) die er last van hebben.
Alles wijst erop dat je domweg geen netwerk verbinding krijgt op het moment dat je die nodig hebt. Dit kan aan een miljoen dingen liggen en dus is het zaak om te elimineren waaraan het kan liggen (en een reboot van de WTS toch ?) server zegt mij niets (en jou bij deze dus ook niet - haha).
Dus stel dat jij op jouw bureau het probleem met een laptop hebt. Dan jat je iemand ander's laptop, sluit 'm aan op dezelfde kabel die jij daar gebruikte, logt in met jouw userid, en dan verder zien.
Als je op geen enkele manier het verschil boven tafel weet te brengen (andere userids enz enz doen het ook niet) dan ... is er iets veranderd. Maar pas op wat ik zeg want ik impliceer er zo maar dagen werk (van uitproberen) mee.
Vraag gerust of doe suggesties ...
Wanneer had je (zeker weten) hier voor het eerst last van ?
Welke gebruiker ?
Welke gebruikers intussen nog meer ?
Welk OS gebruiken die ?
PS: Niet vergeten alle vragen te beantwoorden, OK ?
Zegt de Systeem log nog iets op dezelfde tijd ?