Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 09:15:58 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Overzicht tot.prijs per openstaand kontrakten klient  (Read 2491 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: December 04, 2014, 12:32:52 pm »

Zie afbeelding hieronder - ik krijg het niet voor elkaar om voor een klient (debiteur) snel een overzichtje te maken met de 'tot.prijs kontr. open' per kontrakt.

Het openstaande bedrag kan ik zien door naar Raadplegen kontrakten van Klient op openindikator (LOZKRA1) te gaan en per kontrakt het 2e raadpleegscherm te bekijken.
Maar ik zou graag een totaaloverzicht per klient willen kunnen maken met voor elk openstaand kontrakt het totaalbedrag wat er openstaat (dus per regel het kontrakt en daarachter de tot.prijs kontrk.open).

Ik heb gekeken bij 3-1-8-8-1 Printen kontrakten klient) maar krijg de gewenste gegevens er niet makkelijk uit.
Kan dit en/of kan hier iets handigs voor gemaakt worden?

Gaat erom dat mijn collega snel kan zien wat er voor een klient per kontrakt nog openstaat.
bvd!


* kontrakten openstaand - ovz tot prijs per kontrakt.png (17.36 KB, 829x494 - viewed 143 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 24, 2018, 10:10:39 am »

We zijn een paar jaar verder, maar dit punt gaat weer spelen; ik wil graag een overzicht kunnen printen/exporteren van de openstaande kontrakten en de 'Totale prijs kontrakt open' wat hierbij hoort.
Nog mooier wanneer dan ook 'Tot. prijs kontrakt' er bij vermeld kan worden.

Het stilstaande bolletje doet vermoeden dat het punt is afgesloten. Maar naar mijn weten is hier geen funktie voor gemaakt die dit weer kan geven? Wellicht is na overleg besloten dit punt te laten zitten, maar nu speelt het dus wel weer. Hoor graag de mogelijkheden :)



Logged

Heart-Profit company ID: BS
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #2 on: October 26, 2018, 10:59:31 am »

Na telefonisch overleg betreft het niet de Print H-3-1-8-8-1 [LOPRKK] waarbij dan de Totaal bedragen genoemd zouden moeten worden, maar betreft het waarschijnlijk een overzicht van Openstaande Kontrakten Klient met daarbij het totaal bedrag van het Kontrakt en het totaal Openstaande bedrag van een Kontrakt. Het wachten is even op een voorbeeld van Pascal, maar zal waarschijnlijk een nieuw Print worden.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #3 on: October 29, 2018, 08:51:23 am »

Hallo Pascal,

naar aanleiding van je voorbeeld heb ik je een mail gestuurd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 20 queries.