Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:26:01 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Keuringsrapport  (Read 1677 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« on: October 09, 2012, 02:08:28 pm »

Men wil hier graag wat meer gaan doen met het keuringsrapport vanuit Profit (3-2-7-8-3). Daarvoor wilde ik eigenlijk een variabele layout gaan maken, maar hoe begin ik hier mee? Welke variabelen zijn hier voor beschikbaar? Is het mogelijk om de huidige vaste layout zichtbaar te maken zodat ik die als basis kan gebruiken voor een variabele layout?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: October 09, 2012, 03:13:26 pm »

Hallo Bkienhuis,

een makkelijke manier is om even een Layout-Keuringsrapport kwa Header aan te maken voor Taalkode NEDK1. Layout-regels hoeft nog niet, die komen later wel.
Print volgens de Variabele Layout een Keuringsrapport en ga daarna vervolgens naar Raadplegen Layout's Keuringsrapport. Kies de Header die je aangemaakt hebt om vervolgens naar de Layout-regels te gaan. Deze heb je niet, dus je Grid is leeg. Maar als je bij Raadplegen Layout-regels bent, kan je middels Shft+F5 de Layout-Variabelen Raadplegen. Zeg hierbij dan niet dat de Layout-Variabelen opnieuw gegenereerd moeten worden en je ziet de Layout-Variabelen (e.v.t. gevuld met de inhoud zoals ze op je document naar voren zouden zijn gekomen).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #2 on: October 10, 2012, 02:11:18 pm »

Dank je, het is gelukt!
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 19 queries.