Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:43:40 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Scanner van Datalogic  (Read 3389 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« on: October 09, 2012, 02:01:38 pm »

Graag zou ik willen vernemen of er mensen zijn die ervaring hebben in het gebruik van een scanner van Datalogic in combinatie met Profit en dan wel de Falcon X3. Ook in andere scanners ben ik geinteresseerd. Ik hoor graag over goed werkende (met Profit) scanners en hun voordelen.

Bedankt!
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 10, 2012, 03:40:53 pm »

Weinig denk ik ...

Ik weet bijna 100% zeker dat we deze destijds zelf hebben getest en "niet compatible" hebben bevonden. Jammer dat ik er niets meer over kan terugvinden, waarmee ook die "100%" in twijfel mag worden getrokken ...

Mocht je er wat aan hebben ... op dit moment weten we als enige de Intermec CK31 (lekker duur).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« Reply #2 on: October 11, 2012, 03:47:28 pm »

Op welke gebieden zou de handheld van Datalogic niet compatibel kunnen zijn? Het is toch gewoon een terminal waarmee je kunt aanloggen op een server?

Waarom "werken" (nog niet geimplementeerd) wij dan met een door jullie aangeraden Denso BHT202B ?

Welke versie van Windows CE zit er op de CK31 ?
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 12, 2012, 07:51:14 am »

Op zoveel punten ... Zit 'm in CE ...
Denk maar een beetje aan laptops. Zijn ook allemaal "geladen" met extra onderdelen omdat ze anders niet werken. Zelfs het OS kan zijn aangepast.

Quote
Welke versie van Windows CE zit er op de CK31 ?

5.0 voor zover ik het van de laatste die we hier hadden weet. Maar dat hebben ze allemaal wel hoor.

Quote
Waarom "werken" (nog niet geimplementeerd) wij dan met een door jullie aangeraden Denso BHT202B ?

Omdat dat de enige andere is die wij konden vinden in de goedkopere prijsklasse die compatible was. Maar die bestaat intussen niet meer ...

Overigens, het zit 'm *juist* in de WTS funktionaliteit. Zo kan het bijvoorbeeld heel gemakkelijk zo zijn dat de funktietoetsen niet zijn te programmeren. Wel, dan houdt het nogal snel op, want dan kunnen we niets ... (de FKeys komen op (via) WTS niet door).

Maar er is veel meer hoor. We hebben ze ook wel gehad die niet eens het opladen konden bijhouden als WiFi aan stond. Kan je nagaan hoe snel de accu leeg was.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« Reply #4 on: October 12, 2012, 09:40:55 am »

Mocht je er wat aan hebben ... op dit moment weten we als enige de Intermec CK31 (lekker duur).

Maar die is dus ook niet meer leverbaar: http://www.intermec.com/support/discontinued/index.aspx .

Kun je me geen bedrijf aanwijzen waar(mee) jullie succesvol het barcodesysteem hebben draaien?
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #5 on: October 12, 2012, 10:06:29 am »

Nou, het zal wel aan mij of m'n browser liggen, maar ik krijg nauwelijks sjoege van die website. Zie jouw discontinued products niet, maar eigenlijk ook geen scanners die er op lijken (of het moet onder General Duty staan, waar ik alleen maar een soort 404 op krijg).
Hoe dan ook, ze zullen ze vast nog wel hebben; Het vervangende typetje nemen ? zou kunnen werken; in ek geval is het een degelijk merk en dat kan ik van Denso eigenlijk niet zeggen (die vervangen het ding met iets wat totaal anders is, wel compatible is, maar niet mee valt te scannen; ook handig).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« Reply #6 on: October 12, 2012, 12:12:10 pm »

Quote
Nou, het zal wel aan mij of m'n browser liggen, maar ik krijg nauwelijks sjoege van die website. Zie jouw discontinued products niet, maar eigenlijk ook geen scanners die er op lijken (of het moet onder General Duty staan, waar ik alleen maar een soort 404 op krijg).

Ze staan bij het andere tabblad Discontinued Computers (naast Overview).

Quote
Hoe dan ook, ze zullen ze vast nog wel hebben; Het vervangende typetje nemen ? zou kunnen werken; in ek geval is het een degelijk merk en dat kan ik van Denso eigenlijk niet zeggen (die vervangen het ding met iets wat totaal anders is, wel compatible is, maar niet mee valt te scannen; ook handig).

Maar de Denso is de scanner die jullie ons aangeraden hebben te gebruiken.
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #7 on: October 16, 2012, 02:47:53 pm »

Ja. Toen 'ie nog bestond. smile
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #8 on: October 23, 2012, 02:56:36 pm »

We hebben intussen een alternatief gevonden. Althans, bijna 100% zeker. Moet nog wel eerst door ons worden getest ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 20 queries.