Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:09:46 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: verkeerde soort palelt geboekt bij LOLRRG; correctie via lollemra niet mogelijk  (Read 1161 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: May 24, 2012, 08:36:17 am »

Bij het opgeven van de meegestuurde emballage (pallets) heeft mijn collega per abuis de verkeerde code opgegeven, hierdoor zijn er 34 pallets van de "verkeerde" soort meegeleverd. Dit doen we bij het goedkeuren van de raaplijst, door "Emballage aantal / vrsv." in te vullen met bijv "10 KB" (Kunststof blok etc.), zodat er eventueel ook statiegeld berekend wordt. (afhankelijk van inrichting)

Bevestig je LOLRRG met <f1> dan wordt de vrachtbrief gegenereerd (Omdat bij ons "Gen.vrachtbrief" aangevinkt staat)

Hij heeft afgeboekt 34 "HV" (Emballageset met artikel 19248, rood omkaderd onderstaand) en het had moeten zijn 34 "KB" (emb.Set met art. 19247, reeds opgeboekt) in het bedrijf Meel (prod.bestanden) bij raaplijst 20120522044 / 1

Als ik nu via LOLLEMRA (Raadplegen meegeleverde emballage) probeer om dit te corrigeren, dan lukt dat niet omdat bij artikel 19248 (Het emballageartikel) aangegeven staat dat we eigenaar zijn. Zou ik de 19247 willen corrigeren dan lukt dat zonder meer, omdat we daar geen eigenaar van zijn.

Hoe kan ik er voor zorgen dat een boeking van een emballage artikel waarvan we eigenaar zijn gecorrigeerd kan worden bij een goedgekeurde (nog niet gefactureerde) raaplijst?
Ja ik kan de Verkooporder terugdraaien en opnieuw leveren met de juiste soort pallet, maar ik bedoel meer: Hoe corrigeer je emballage bij deze raaplijst.


* lollemra.PNG (10.35 KB, 535x254 - viewed 93 times.)
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #1 on: May 24, 2012, 08:41:37 am »

http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=22108.0

volgens mij zie ik het antwoord ook al, dit wordt terugdraaien geblazen.
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 19 queries.