Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 11:00:29 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: verzamel facturen  (Read 2495 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
nlevers-cornet
Poster
*
Offline Offline

Posts: 23


View Profile
« on: October 13, 2011, 01:36:43 pm »

Ik zou graag per week per debiteur per werk 1 factuur willen versturen. Op dit moment kan ik een verzamelfactuur genereren per dag per debiteur per werk.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een optie om verkooporders (3-1-1) goed te kunnen keuren en dat het systeem herkend dat voor die debiteur alleen op bv vrijdag een factuur gegenereerd wordt en dat alle andere dagen de reeds goedgekeurde orders genegeerd worden.

Ik zie onder de debiteuren wel opties staan om eea aan te vinken, maar dat werkt niet op de manier zoals ik wil.

Kunnen jullie mij verder helpen?????

Hoor graag, Nathalie
Logged

bs
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: October 14, 2011, 09:05:31 am »

Hallo Nathalie,

bij de Debiteur zijn een aantal instellingen te maken om ervoor te zorgen dat de Debiteur 1 x per week/maand gefaktureerd wordt, zodat er alleen een faktuur gegenereerd wordt indien de huidige week/maand groter is dan de Leverweek/-maand van de Pakbon. Ook kan e.e.a. per opgegeven basisdag gefaktureerd worden. Indien jij zegt dat je het e.e.a. al geprobeerd hebt, maar niet werkt zoals jij dat graag zou willen, zou het misschien handig zijn als je zegt wat je waar ingesteld had, wat eruit kwam en wat je zou hebben verwacht. Dan kunnen we kijken of je dat op de e.o.a. manier voor elkaar kunt krijgen. Daarnaast is het ook wel handig om te weten wat je invult bij het genereren van de faktuur.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
nlevers-cornet
Poster
*
Offline Offline

Posts: 23


View Profile
« Reply #2 on: October 14, 2011, 09:08:59 am »

Hoi Richard,

Ik zit nu op een verkeerde plek om dat allemaal aan te geven, hier kom ik volgende week op terug.
Alvast bedankt voor de reactie.
Logged

bs
nlevers-cornet
Poster
*
Offline Offline

Posts: 23


View Profile
« Reply #3 on: October 20, 2011, 12:53:05 pm »

Ik heb gekeken bij de debiteur zelf onder ( 2-2-1 , F5, blad 6) daar 1 factuur per week aangevinkt en basis dag ingevult. Dan verwacht ik dat het systeem maar 1x in de week voor die klant een factuur genereerd, ook al heb ik de verkooporders goedgekeurd. Ik kreeg gewoon per dag een factuur. Of mijn verwachting is in deze fout of ik moet nog iets aanpassen??????

Facturen genereer ik onder (3-3-3, eerst en laatst goedgekeurde verkoopordernummer, de factuurdatum en mailen op A en testrun aangevinkt).

Hoor wel weer.
Logged

bs
nlevers-cornet
Poster
*
Offline Offline

Posts: 23


View Profile
« Reply #4 on: November 03, 2011, 01:39:33 pm »

Graag hoor ik meer van één van jullie, wat er mogelijk is binnen het systeem mbt verzamelfacturen.

Wederom alvast bedankt!!!

Nathalie
Logged

bs
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #5 on: November 03, 2011, 03:55:42 pm »

Hallo Nathalie,

Als je de Rubriek "Weekfakturatie toegestaan" bedoeld dan zou het zo moeten werken, maar ik denk dat je alleen de de Rubriek 1 Faktuur per Week/Maand bedoeld en lees de Help-tekst van die Rubriek, deze kijkt of de Leverweek/-Maand van de te Faktureren Verkooporder voor de huidige week/maand ligt. Klopt het dat je de Rubriek Weerkfakturatie toegestaan niet aan hebt staan?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
nlevers-cornet
Poster
*
Offline Offline

Posts: 23


View Profile
« Reply #6 on: November 03, 2011, 03:59:43 pm »

hoi Richard,

ga ik morgen aan pascal vragen en dan kom ik er weer op terug.

nathalie
Logged

bs
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 19 queries.