Toch werkt het (hier) als volgt :
Er komt iets voorbij (forum, maar kan ook email zijn natuurlijk), en het is "even" te lastig om meteen te begrijpen. Dus, je kan rustig een kwartier bezig zijn met alleen lezen van enkele zinnen om te begrijpen wat er wordt bedoeld. In 50% van de gevallen kunnen we zien dat er iets niet juist moet zijn in het verhaal (inconsistent) en dan vragen we daar wel naar. Als dit niet het geval is, ligt de bal dus bij ons, maar begrijpen we er intussen zo weinig van dat we er toch niets mee kunnen zonder de situatie te gaan naspelen, bij de klant kijken, enzovoort. Tegelijk kan het dan ook nog gebeuren dat je geen idee hebt wat je moet gaan doen.
En in dat geval moet je er werkelijk een dag voor uittrekken voor het geval je die dag nodig hebt. En, die dag heb je in principe nooit, omdat er altijd wel dingen tussendoor komen die wel begrijpelijk zijn en meteen behandeld kunnen worden.
Ik geef doodleuk nu een voorbeeld, opdat iedereen misschien eens leert dat je niet te snel moet denken "wij hebben toch een onderhoudskontrakt, dus de bal ligt *altijd* bij Heart" :
http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=23335.msg37252#msg37252Lees deze post en de paar erna (t/m 19-05) en zie vooral de verwondering van deze immer hulpgevende persoon die kennelijk denkt dat hij wel wat beters heeft te doen dan verder uitleggen.
Ik wil hiermee op geen enkele wijze zeggen dat in jouw topic hetzelfde aan de hand is/was (is werkelijk niet het geval), maar wel dat wij soms minder kunnen dan de betreffende poster kan (of wil, zoals in dit voorbeeld) zien. In dit geval zou ik kunnen zeggen dat ik twee vraagtekens zie in mijn betreffende post aldaar, maar ik laat het er even bij en ga aan de gang met iets anders.
Peter