In het kader van scherper kijken naar onjuist beindigde sessies, werd ik net gebeld door een gebruiker die eerder deze week ook de klos was. Het leert dus wel, ik werd nu al tijdig geroepen.
Onderweg er naar toe kwam het alsnog goed, maar naspelen kan ik het wel.
Node-id Bedrijf Heartuser Begindatum Begin_Tijd Einddatum Eindtijd opmerking
TS03 MEEL JVR 18-mrt-11 11:46:12 18-mrt-11 11:46:30 goed
TS03 LACO JVR 18-mrt-11 13:08:22 Fout
TS03 LACO JVR 18-mrt-11 13:18:11 Actief
LO<1-1-2-1> een verschijningsvorm toevoegen, daarna er achter komen dat de inhoud niet klopt, wijzigen van een nieuwe verschijning. Inhoud aanpassen, f1 bevestigen en dan wachten. Waarop eigenlijk vroeg die gebruiker zich af? Beter lezen, misschien stond het gele balkje van de ExternBureaublad-viewer er wel overheen, maar profit was bezig met bijwerken van artikel/bestelniveaus.
Maar wat doe je dan in 'nood' als dit je te lang gaat duren? je drukt op esc, je krijgt een tweede profit sessie er bij, die kun je sluiten, "Reageert niet" staat evenin het scherm, en dan de vraag wat je er mee wilt doen.
Ik kan me voorstellen dat een gebruiker in nood dan aangeeft dit te willen beindigen.
Profit opnieuw opgestart, tbc gereorganiseerd, naar de verschijningsvormen toe, worden de omschrijving ervan spontaan gecentreerd weergegeven.
Ok een melding "op het randje" misschien. Want ja, is dit nou vertraging in het netwerk, ongeduld van de gebruiker of is dit wat anders?
Waarom moet het bijwerken van artikel/bestelniveaus van een nieuwe verschijning zo lang duren, zijn die er dan al?