Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:44:35 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bij bepaalde verschijningsvormen geen omschrijving op orderbevestiging  (Read 1337 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Cathelijn
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 275


View Profile
« on: February 24, 2010, 12:18:34 pm »

Goedemiddag,

bij het gebruik van een aantal verschijningsvormen, bijv. ASP08, komt er geen omschrijving van op de orderbevestiging of factuur. Met omschrijving bedoel ik dan: Doos 2x5 liter oid.
Het zit niet fout bij de klant lijkt me, want andere verschijningsvormen krijgen wel een omschrijving.
Dus er is iets niet goed gegaan bij de aanmaak van deze verschijningsvormen, ik zie alleen niet wat dat kan zijn.

Iemand een idee?

Groeten,
Cathelijn
SE
Logged

Heart-Profit company ID : SE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 24, 2010, 12:30:55 pm »

Een veelvoorkomende fout is dat iemand bij Verlengde Teksten (per Taalkode) op F1 drukt, en feitelijk "lege tekst" savet.
De standaard omschrijving wordt dan afhankelijk van de Taalkode overruled met een Verlengde Tekst, en daar staat vervolgens <niets> ingevuld, en dus komt er <niets> op je documenten.

Zo dit het geval is, dan de lege Verlengde Tekst van die Verschijningsvorm Verwijderen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Cathelijn
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 275


View Profile
« Reply #2 on: February 24, 2010, 12:38:18 pm »

Inderdaad, dat is het. Dank je!
Logged

Heart-Profit company ID : SE
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 19 queries.