Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 12:54:42 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Alles v/e artikel afgenomen, maar nog wel een hpp gegenereerd > opnieuw  (Read 1801 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: November 24, 2009, 04:59:42 pm »

Namens Nathalie maak ik melding van onderstaand probleem.
Dit is al eens eerder voorgekomen, we moesten het melden wanneer het weer zou gebeuren.

Van artikel is alles afgenomen, maar toch is er nog een hpp gegenereerd:
Voor aanvullende info aub vragen naar Nathalie.


* nl1.PNG (208.94 KB, 1084x695 - viewed 151 times.)

* nl2.PNG (130.56 KB, 1198x875 - viewed 130 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 25, 2009, 08:47:22 am »

Nou, dank voor het wederdom melden dan maar, maarehh ... hier kunnen we niet veel mee hoor (jij wellicht ook niet heat).
Ik bedoel, er kunnen 100 redenen zijn waarom e.e.a. eruit ziet zoals het nu eruit ziet (zonder er helemaal in te duiken), dus het zal toch echt eerst een hele uitdieping vergen waarom jullie denken dat dit onjuist is.
Maar er is misschien al een ander topic over ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #2 on: November 25, 2009, 08:59:28 am »

Ik zal Nathalie morgen vragen om meer details.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
nlevers-cornet
Poster
*
Offline Offline

Posts: 23


View Profile
« Reply #3 on: November 26, 2009, 10:54:54 am »

op het moment dat materiaal afgenomen wordt, wordt de hpp ook aangepast (logisch)
bv 40 st in bestelling, er worden er 10 afgenomen dan blijft er een hpp openstaan van 30 st.
op het moment dat alles afgenomen is (zoals in het voorbeeld) is er geen hpp meer, dat was in eerste instantie bij dit artikel ook het geval.
nu staat er dus opeens weer een hpp gegenereerd terwijl dit kan aangezien alles afgenomen is......

dit vervuilt het overzicht mbt de voorraad, want je denkt nu dat er een klant is die dit materiaal nog wil hebben, terwijl dat niet het geval is.....en in dit voorbeeld valt het op maar bij artikelen waarbij heel veel klanten een hpp hebben staan natuurlijk niet.

dus heel graag wel uitdiepen/uitzoeken hoe dit kan (volgens mij heb ik robert hier al eens eerder over gesproken een week of drie geleden)
Logged

bs
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.036 seconds with 20 queries.