De 1e regel is prima. Dit bedoelde ik eigenlijk ook, zo werkt het nu ook al voor onze offerte.
Hoe brengen we iemand in verwarring...
Dat die 1e regel prima is, verwachtte ik al, immers dat hadden we al eens telefonisch besproken.
Maar, je vindt dat akkoord "omdat het bij de Offerte ook zo werkt", terwijl het daar juist om gaat.
Je hebt dit vorig jaar al goedgekeurd, maar het is nooit ontwikkeld.
Inmiddels vraag je wel een 2e Excel overzicht aan (voor de Kontrakten) gebaseerd op die van de Offerte, terwijl de teksten bij die Offerte er tot vandaag nog niet op stonden.
Ik kan de export voor kontrakten trouwens nergens vinden (onder 3-1-8-8 ?). Grid is vernieuwd en ik heb gereorganiseerd.
Dat is ook nog niet ontwikkeld, daar draait de bol nog van.
Resumer:
Jouw Offerte in Excel bevatte tot gisteren nog geen tekstregel, wij hadden al besproken dat de 1e tekstregel erop moest, sinds vandaag staat die aanpassing op jullie systeem, en Peter twijfelt eraan of je met 'het begin van' niet wat anders bedoelt...
Het overzicht van de Kontrakten moet nog ontwikkeld worden (maar ik denk: eerst die van de Offerte goed, dan kan daarna iemand anders wel eenzelfde soort overzicht maken voor de Kontrakten). Mijn "Aangepast, staat op jullie systeem" sloeg op de aanpassing van de Offerte, en niet op de Kontrakten. Ook dat had duidelijker gekund.