Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 02:01:42 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Kolom HPP Afname verplaatsen ivm overzicht  (Read 11869 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Robert Hekkers
Administrator
Knowledgable
*****
Offline Offline

Posts: 454

Bow before me, for I am root.


View Profile
« Reply #30 on: September 08, 2009, 12:05:36 pm »

Dit kan voor 4,5 uur gerealiseerd worden.
Logged

Heart-Profit Company-ID: HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #31 on: September 08, 2009, 12:05:56 pm »

Ok is alvast akkoord. Bvd.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #32 on: September 15, 2009, 10:26:12 am »

Worden voor die 4,5 uur al mijn 3 puntjes (nogmaals quote hieronder) opgelost, of alleen nr 3?

Mochten 1 en 2 hiermee nog niet opgelost zijn, graag een indicatie van op welke termijn het opgelost kan worden en voor welke prijs. Bvd!
Verder zitten we nog met de volgende punten:

1. Wanneer je een kontraktregel wilt splitsen (Vanuit raadplegen Regels van Kontrakt, SHIFT-F5 Opsplitsen Kontraktregel (LOKKKRSR)) dan kun je de HPP-Datum niet toevoegen. Kan hier de HPP-datum toegevoegd worden? Nu moet je na het splitsen nog eens handmatig de HPP-Datum invoeren.

2. Doe je wijzigen kontraktregel (F5) dan staat 'HPP Datum gepland vanaf' op het 2e tabblad. Het zou handiger zijn wanneer deze op het 1e tabblad staat, bij de begin- en einddatum in de buurt. Zie schermafdruk 1 en 2.

Kunnen jullie ook aangeven wat er op welke termijn gerealiseerd kan worden?



/EDIT: vergeten schermafdrukjes toe te voegen  blush1

Inmiddels ook tegen een ander probleem gestuit:
3. Vanuit SHIFT-F8 (nieuwe scherm), SHIFT-F4 VoGen uit kontrakt en deze vervolgens toevoegen op bestaande verkooporder, krijg je raadpleegscherm met verkooporders LOVOPJRA (zie 3e schermafdruk 'via shift-f8.png').
Deze is helaas anders dan we gewend zijn, zie 4e schermafdruk ('via shift-f4.png'). Deze indeling is makkelijker, want bevat alleen de relevante verkooporders.

Morgen een overleg mbt de voortgang, dus het zou mooi zijn wanneer ik kan rapporteren wanneer +/- de punten opgelost kunnen worden.

Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #33 on: September 30, 2009, 10:56:42 am »

Worden voor die 4,5 uur al mijn 3 puntjes (nogmaals quote hieronder) opgelost, of alleen nr 3?

Dit punt heeft voor ons op dit moment de hoogste prioriteit.
Als hier ook een bedrijfsparameter voor moet komen om andere klanten niet in de weg te zitten, maakt me dat qua kosten niet uit.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 19 queries.