Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 03:48:32 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: GHS/CLP support binnen Heart  (Read 1636 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« on: May 01, 2009, 03:59:21 pm »

Peter,

Ik heb de afgelopen tijd dit met Menno en jouw persoon besproken.

Kun je zodra dit bij jullie intern uitgewerkt is een indicatieve tijdsplanning aangeven waarbinnen de realisatie van deze wetgeving binnen Heart gerealiseerd gaat worden?

Immers:
Mag nu al toegepast worden
wordt eigenlijk vanaf 1 jan 2010 voor enkelvoudige stoffen voorgeschreven
Het oude WMS mag na dec 2010 niet meer voor enkelvoudige stoffen gebruikt worden

Idem voor mengsels in het jaar 2015.

Aangezien het opzetten en koppelen + het ontwerpen en uitwerken van de label layouts niet zo'n simpele klus is (we moeten o.a. gaan werken met kleurenprinters of meerdere label stocks) zal de functionaliteit in de eerste helft van 2010 opgeleverd moeten gaan worden. Willen wij als bedrijf de boel nog geďmplementeerd krijgen.

Kun jij ons (via het forum) een beetje op de hoogte houden van het verloop van deze zaken?

mvg

Marco
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: May 04, 2009, 08:55:39 am »

Marco,

Wat er moet gebeuren aan onze kant valt uiteindelijk (gelukkig) mee. Althans, zo ziet het er nu uit.

Maar als je intussen nog iets te doen wilt hebben ... ik zou toch eens ergens wat balletjes proberen op te gooien over die etiketten, want het lijkt mij van de zotte dat iedereen "aan de lijn" nu plots een kleuren-automatische-bestickeraaar moet hebben. Ehh, als die al bestaan. Wellicht heb jij die niet, maar anderen wel.
Er heeft hier weer eens iemand iets bedacht die weinig praktijk gericht is.

Dus, stel je eens voor dat je zo'n apparaat aan de lijn hebt staan (volautomatisch). En dan ?

En anders, zouden er kleuren etiketten voor iets als een zebra bestaan ?
En zo niet, zouden die gemaakt kunnen worden (gezien het gebruikte procédé) ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #2 on: May 04, 2009, 09:38:53 am »

Zowel de "moeder-club" van de VNCI als van de VHCP zijn hier in Brussel druk mee doende.

Maar het probleem is dat het door mij genoemde rechtstreeks staat in de EU verordening, en daar mag een Nationale wetgever niet vanaf wijken.

De bal ligt dus in Brussel, en die jongens staan niet bekend om hun snelle en assertieve gedrag.

Probleem is denk ik voornamelijk dat men er duidelijk voor geopteerd heeft om geen verschil te maken tussen ter beschikking stellen aan particulieren vs B2B. Want zeker in dat 2e geval had het eigenlijk niet uitgemaakt.

mk
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #3 on: May 04, 2009, 11:00:17 am »

En anders, zouden er kleuren etiketten voor iets als een zebra bestaan ?
En zo niet, zouden die gemaakt kunnen worden (gezien het gebruikte procédé) ?
Er zijn systemen waarin 2 zebra's na elkaar geschakeld staan met 2 kleuren folie (heb ik mij laten vertellen), maar of dat nu echt een oplossing is....

Dus dat wordt werken met voorbedrukte label-stocks of toch een ander printsysteem zoeken....
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 21 queries.