Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 12:02:26 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: lodatv toont "aangepaste prijs" melding niet meer.  (Read 1745 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: March 20, 2009, 09:10:35 am »

LOPAVPWY wijzigen Bedrijfsparameters verkoop,  Blad I rubriek WYPKWYVP Aanpassen verkooporderregels na wijzigen prijsafspraak, staat bij ons op "H". (bedrijf Laco + Meel)

Bij het toevoegen van een nieuwe prijsafspraak, wordt dan gecontroleerd of er nog openstaande Verkooporderregels zijn, waarop de ingebrachte prijs van invloed is. Dat gebeurt nu nog steeds, maar Profit meldt het niet meer.

Vóor de upgrade, kwam er in die gevallen een melding "Prijs aangepast op 1 verkooporderregel" (of iets van die strekking). Deze mededeling is komen te vervallen. Nu dacht onze nieuwe verkoop binnendienst al dat de prijs helemaal niet werd aangepast. Mag die melding toch aub weer terug?
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: March 20, 2009, 11:07:24 am »

Johan,

bij mij geeft hij die waarschuwing gewoon wel. S.v.p. voorbeeld geven.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #2 on: March 20, 2009, 02:15:57 pm »

Hallo Johan,

met het gegeven voorbeeld kan ik het inderdaad nadoen. Het heeft te maken met de Rubriek Prijs als Korting. Ik moet dat nog verder uitzoeken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #3 on: March 25, 2009, 08:59:22 am »

e.e.a. is opgelost zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=21367.0 en staat bij je op het systeem.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.015 seconds with 19 queries.