Als je het toch zo leuk vindt om hierop door te gaan ...
Er wordt wel gesteld dat een MSDS voor elke afnemer gelijk moet zijn, wat strikt genomen wil zeggen dat de NAW-gegevens van de afnemer niet in het document zelf mag worden opgenomen.
Het laatste bedenk je zelf op een wiskundige wijze en ik wil alvast met je wedden dat als je dit voorlegt aan een instantie die het echt zou moeten beoordelen (mocht je beschuldigd worden van iets) dat dit gewoon juist is.
En dan wil ik ook wel met je wedden dat wat je ermee wilt bereiken *on*juistheden uitlokt.
Van welke MSDS je ook wilt doen alsof ze algemeen is, ze is het niet (want je registreert), en dit is wiskundig onjuist.
Maar van mij mag je het hebben hoor : 3 uur.
N.b.: In de helptekst zal komen te staan dat het gebruik van de betreffende J/N niet conform de wettelijke regels is. Of het nu waar is of niet, wij zetten dat erin. Houd er verder (svp) rekening mee dat jouw .html met z'n unieke naam alleen voor jou geldt, èn alleen voor dit moment. Dus, zonder .html heb je dit helemaal niet, wat je moet vertellen dat wij niet gehouden zijn aan de handhaving van het "uniek maken op deze wijze" wanneer in later stadium andere oplossingen zijn gewenst - of komen.
Als laatste, technisch gezien is alles wat op het MSDS staat bijdragend aan het uniek zijn ervan (jaja, dat beoogt precies hetzelfde als wat jij denkt dat mag), met als gevolg dat ik niet kan overzien of het sowieso wel werkt. Ik dènk echter van niet. Voorbeeldje : het Artikelnummer is daar ook onderdeel van, en als je dat weg laat kan je twee precies dezelfde MSDSen hebben (puur toeval) maar weet het systeem niet meer dat er voor een ander Artikel toch echt weer een nieuw MSDS zal moeten uitkomen.
Moraal : die 3 uur kan je aan het weggooien zijn. Geen garantie, en uitzoeken doen we het ook niet. Immers, wij vinden dit onjuist.
Maar het mag nog steeds hoor ...