Drukwerk hoort bij een drukkerij vandaan te komen en zeker NIET uit een kleurenprinter. Het verschil zie je nog steeds (ziet er gewoon goedkoop uit).
Nu je drukker niet meer leeft kan ik je nog wel wat adressen van drukkerijen geven in de buurt van Barneveld. Er gaat niets boven voorbedrukt papier.
Hahahahaha, sorry hoor, ik had er even niet aan gedacht dat sommigen hiervan hun inkomsten hebben.
Leveren jullie dan geen toner voor laserprinters ?
Voor de rest ben ik het 100% met je eens (ziet er goedkoop uit) maar met wel de opmerking dat je niet een goedkoop printertje moet nemen, en met daarnaast meteen de tegenopmerking dat die dingen nauwelijks hierop op voorhand zijn te kontroleren. Wij hebben ook maar een shot genomen en iedereen die de afgelopen maand een faktuur heeft gekregen kan het beoordelen.
Wil misschien iemand nog wat fakturen hebben ? kan hoor.
Naast de juiste printer kan je er best veel aan doen om het minder te laten opvallen. Dus, een "vlak" als zodanig is dan het eerste wat je niet moet doen. Het goedkope uit zich i.h.a. in het "erop liggen" van de kleur, in plaats van "erin" (-drukken hehe). Dus, hoe zwaarder je aanzet hoe beter het zichtbaar is (en dus hoe slechter het wordt).
Een juiste papierkeuze doet ook best wat.
Verder zal ik nooit pretenderen dat Eric-Jan geen gelijk heeft, maar het ging even om de flexibiliteit.
Flexibiliteit betekent in deze ook dat je dingen doet die je anders nalaat. Althans, voor ons geldt dat wel; Papier op, geen zin om tijd te verknoeien met een drukker. Printer gekocht om andere reden, en 2 uur later was de faktuur ineens klaar (na een jaar "niet").