Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:55:04 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: reorganiseren tbc na upgrade niet meer automatisch?  (Read 1329 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: October 25, 2008, 03:05:18 pm »

Bij mijn rondje fabriek viel het me op dat het tbc reorganiseren niet altijd meer automatisch opgestart wordt.

Ik meende dat er een parameter was: laatste keer TBC gereorganiseerd + laatste upgrade, en afhankelijk daarvan werd bepaald of je opnieuw moest reorganiseren of niet.

Nou heb ik geen conversies gezien bij de upgrade. Bovendien wordt het scherm "tbc gereorganiseerd --> Door" niet altijd meer getoond na een upgrade. Klopt dit, is dit veranderd?

Wel leuk zijn die nieuwe knopjes met de geintegreerde aanduiding van f1 of enter etc.
Logged

KM
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 25, 2008, 07:20:33 pm »

Als het goed is is er niets gewijzigd in deze hoek; zou niet handig zijn iets wat werk uit handen neemt te elimineren. Ik heb dab ook eerder het vermoeden dat je upgrade niet volledig is uitgevoerd. Zou dat kunnen?
Heeft hij het einde wel gehaald ?

Bij Systeemparameters (Hmenu,9,3,1,1) kan een datum-/tijd autom. TBC reorganiseren worden ingesteld.
Die wordt door de upgrade gevuld met de datum-/tijd waarop je laatse upgrade is uitgevoerd.
M.i. zou die op "vandaag" moeten staan (ervanuitgaande dat je vandaag die upgrade hebt uitgevoerd).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: October 27, 2008, 09:21:03 am »

Hij heeft het einde keurig gehaald. Althans, geen rare meldingen of iets dergelijks. Ook die parameter staat op "vandaag" (Zaterdag dus). Verder waren er zoals gezegd geen konversies, maar de voorlaatste upgrade was ook nog niet zo lang geleden uitgevoerd (30-09-2008)

Ik had ook niet echt verwacht dat deze functionaliteit is aangepast. Tevens ALL(e) bestanden gereorganiseerd. Misschien heeft dat invloed gehad op 1 of andere wijze (al zou ik ook niet kunnen bedenken waarom dan).

Het zal 'm wel aan mezelf hebben gelegen, ik zal er bij de volgende upgrade nog wel eens op letten.   
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.182 seconds with 19 queries.