Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:15:48 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Mag controle op getagde artikelen eerder in LODBTVTG koppelen artikelen / ass?  (Read 1153 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: October 23, 2008, 12:01:59 pm »

bij het koppelen van artikelen aan een assortiment hoor je natuurlijk te taggen. Maar soms gaat het ook maar om 1 artikel, en dan wil men wel eens vergeten te taggen. Snel even LOALRA en van daaruit op <f4> klikken om in lodbtvtg (per ongeluk niet getagd!?) koppelen artikelen / assortiment aan te roepen. Zou je aub die waarschuwing die bij het bevestigen van LODBTVTG verschijnt wat eerder kunnen laten zien? Namelijk direct na <f4>.

Het is zo flauw dat nadat je de begindatum e.d. ingevuld hebt etc, er dan pas nog eens op gewezen wordt dat je niet getagd hebt.

De melding zelf is terecht op zich. Ik begrijp best dat de gebruiker hartstikke fout zit, die had maar moeten taggen. Maar ik kan me voorstellen dat in geval van opnemen van 1 artikel dit  oops  wel eens vergeten wordt. Het wordt echter iets milder als je gewoon direct die melding krijgt, en dan terugkomt bij geselecteerd artikel in LOALRA, om alsnog te taggen. Natuurlijk alvast dank namens de niet-taggers.

ps. Wat natuurlijk ook mag is het opnemen van het ene geselecteerde artikel, maar dat zal wel ietsje lastiger zijn bij deze functie.


* lodbtvtg.PNG (40.45 KB, 745x565 - viewed 122 times.)
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 19 queries.