Ik begrijp dat je haast hebt met deze print die het nog nooit heeft gedaan voor jouw doel, en dat misschien een stukje beter kan gaan doen middels het niet meer meetellen als Kg voor iets wat geen Kg is. Ok, tijd is geld, en voor 1,5 uur beginnen we er vandaag nog aan. Wie weet is dan dan vandaag meteen klaar ook.
Mocht je het idee hebben dat het allemaal fout is dan zien we wel wanneer de vakanties over zijn en zien we tevens wel of we het sowieso wel willen aanpassen. Immers, het klopt dan nog steeds niet met je Kg's (maar jij accepteert dat vandaag kennelijk).
Nee geen haast, maar gewoon duidelijkheid voor dit probleem (wat niet mijn probleem is maar die van de klant). Iets wat geen kilo's is --> dus de emballage begrijp ik hieruit.
Ik bedoel eigenlijk : je moet je in deze niet willen beroepen op iets wat onjuist zou zijn (niet dat je dat doet op tot nu toe !!) want we krijgen het toch niet goed, tenzij het hele ding opnieuw wordt gemaakt. Snap je ?
1,5 uur dus, en vandaag klaar (mits je er bent om tijdig te reageren natuurlijk
)
Ik beroep niet op garantie in dit geval, daar is volgens mij ook nog niet eens over gesproken. 1,5 uur akkoord. Ooh ja, mijn vakantie is al begonnen. (waarom lees ik eigenlijknog zoiets)