pascal
|
|
« on: April 24, 2008, 08:42:58 am » |
|
Is het een mogelijk om in de header van kontrakten een meno-veld toe te voegen? We kunnen hier dan kort en bondig afspraken met uitvoerders of inkopers vermelden.
|
|
|
|
Heart-Profit company ID: BS
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #1 on: April 24, 2008, 09:14:34 am » |
|
Dat moet wel kunnen voor 0 uur. Nadat de tekst is aangebracht, Shift-F5 op de Raadpleegfunktie.
|
|
|
|
Heart-Profit company ID : HA moderator all boards
|
|
|
pascal
|
|
« Reply #2 on: April 24, 2008, 10:21:32 am » |
|
Deze tekst gebruiken we al voor de leveringsvoorwaarden etc, dingen die op het kontrakt komen. We willen graag een extra veld voor notities voor intern gebruik.
|
|
|
|
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #3 on: April 24, 2008, 10:25:46 am » |
|
Ah. v.d. Beton Beton b.v. ? Zo'n tekst veld kost 7 uur.
|
|
|
|
|
|
|
pascal
|
|
« Reply #4 on: April 24, 2008, 01:02:43 pm » |
|
Ok, 7 uur is akkoord. v.d. Beton Beton b.v. ? euh... ja... hoezo?
|
|
|
|
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #5 on: April 24, 2008, 01:11:59 pm » |
|
Het leek net een typefout. Ok, 7 uur is akkoord. Ok.
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #6 on: April 24, 2008, 01:13:52 pm » |
|
euh... ja... hoezo? Rare jongens die beton boeren... Ik zal geen namen noemen, maar je hebt ze er ook tussen die in de mei vakantie een antwoordapparaat aansluiten met de tekst "U luistert naar het antwoordapparaat van xxxxxxx Beton. I.v.m. kerstdagen en enige aansluitende ADV-dagen zijn onze vestigingen gesloten. Wij hopen U vanaf 7-1 weer van dienst te kunnen zijn. Prettige feestdagen !"
|
|
|
|
Heart-Profit company ID : HA
|
|
|
YK
|
|
« Reply #7 on: April 24, 2008, 01:14:59 pm » |
|
euh... ja... hoezo? Pascal, in de regel met de voorwaarden staat v.d. beton beton b.v.
|
|
|
|
Heart-Profit company-ID : HA
|
|
|
pascal
|
|
« Reply #8 on: April 24, 2008, 01:49:47 pm » |
|
ik weet 't YK, dacht dat de smiley voor zich sprak... En Wouter, daar kan ik me even zo niks herinneren...
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #9 on: April 24, 2008, 02:23:26 pm » |
|
En Wouter, daar kan ik me even zo niks herinneren... Betrof jullie niet; dan had ik het wel gezegd
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #10 on: April 24, 2008, 02:24:01 pm » |
|
Maar ik heb het wel opgenomen !
|
|
|
|
|
|
|
pascal
|
|
« Reply #11 on: April 24, 2008, 02:34:29 pm » |
|
even genoteerd ons antwoordapparaat voor Koninginnedag te checken..
|
|
|
|
|
|
|
YK
|
|
« Reply #12 on: May 05, 2008, 11:29:42 am » |
|
Na de eerstvolgende Upgrade kun je bij het Kontrakt via (nieuwe) Rubriek bij Toevoegen 'Interne Tekst Opnemen J/N' aangeven of je een Interne Tekst wil opnemen of niet. Bij Wijzigen is dat Rubriek 'Interne Tekst wijzigen J/N' en bij Raadplegen middels Shift-F5 optie 4 kun je de Interne Tekst weergeven (en ook eventueel wijzigen via optie 3) e.e.a. zoals je ook al gewend was voor de 'normale' Tekst.
|
|
|
|
Heart-Profit company-ID : HA
|
|
|
pascal
|
|
« Reply #13 on: May 22, 2008, 03:02:51 pm » |
|
Yvonne,
Ik heb voor onderstaand kontrakt SVRI01-WESTEIN een interne tekst toegevoegd. Probleem is nu alleen dat je niet in onderstaand raadpleegscherm kunt zien dat dit kontrakt een interne memo bevat. Je moet dan nog elk kontrakt handmatig checken op interne memo via SHIFT-F5, 4
Is het mogelijk een extra kolom 'IT' oid te maken voor de interne tekst? Bv gevuld met een 'X' wanneer er een tekst aanwezig is en een leeg vakje (of puntje/streepje) wanneer er niks gevuld is.
|
|
|
|
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #14 on: May 22, 2008, 03:41:54 pm » |
|
Oops. Dat hoorde er wel bij natuurlijk. Kost toch 0,25 uur (en de nu optredende extra overhead betaal ik dan zelf).
|
|
|
|
|
|
|
|