Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 11:12:47 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: %UF-AADLAND% drukt belgi% af ipv België  (Read 1899 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: February 20, 2008, 01:55:48 pm »

Voor mijn opdrachtbevestigingen gebruik ik een variabele layout.

via <3-1-8-4> loprbo1 druk je die dingen af.

Daarin zit ook de variabele %UF-AADLAND%
het afleveradres land.
alsmede ook %UF-FADPLAND% welke het postadres aanduidt.

ik verwacht dat %UF-FADPLAND% zijn waarde Haalt uit de tabel die ten grondslag ligt aan LORENWY, BLAD 2 RUBRIEK land (de rechter, zijnde PLAND).

Daar staat gewoon België, ook op de opdrachtbevestiging.

Maar waar o waar vind je de waarde van AADLAND terug? Ik zou verwachten in al mijn onnozelheid, dat dit via LO<2-2-1-select debiteur - Shift F5 - f5> lordaawy wijzigen afleveradressen debiteur zou moeten zijn. Daar kan ik het niet vinden.

Toch staat er belgi% op de layout. Crisis waar komt dat vandaan, wie kan me dat aub nog eens vertellen?

Waar zijn we in leeuwarden nou helemaal mee bezig? Ook deze keer ben ik weer een boodschapper. Ik voel me dan ook knap onnozel dat ik niet snap waar hij dat procent teken vandaan haalt. Ik vind dat verkoop er alle recht op heeft dat er gewoon België staat zonder procentteken. R

Wat is er mis met Belgi%? Ik ken geen land wat zo heet. Bovendien vind ik het slordig staan. Dit is volgens onze verkoopafdeling mis sinds de vorige upgrade, twee weken terug. Als ik dan eens die afleveradressne met ctrl-f1 door ga, is het even goed, maar het gaat later wel weer mis. Althans dat beweert men. Ik snap echt niet hoe je dit nou moet beinvloeden. het zal ongetwijfeld aan een stuk onnozelheid van mijn kant liggen, welke ik graag op zou willen heffen.

Graag zou ik daarom willen weten hoe ik ook alweer een afleveradresland kan instellen. Want ook ADISRA Raadplegen Iso Landkodes toont gewoon normaal België zonder procent teken.
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: February 21, 2008, 10:11:11 am »

Hallo Johan,

Bestand LOAA heeft geen CodePage. Deze moet je dus even aanbrengen (Hemnu-9-5-7) bestand LOAA. Iedereen moet daarvoor wel even uit Profit (of vrijgeven). Als je dat gedaan hebt verwacht ik niet dat alles goed zal zijn, maar dan moet je mij nog maar even een seintje geven, dan zal ik nog eens kijken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #2 on: February 21, 2008, 12:56:12 pm »

Inderdaad was na aanbrengen CodePage niet alles juist. E.e.a. bij de overige nu recht gezet.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #3 on: February 21, 2008, 03:24:58 pm »

En nu lijkt 'ie wel goed te gaan. Maar dan snap ik eigenlijk 1 ding nog niet: Waar komt AADLAND dan vandaan? Kun je dat ergens overrulen oid?
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.018 seconds with 20 queries.