Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 03:42:35 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bij splitsen raapvloer naar nieuwe VO wordt verkoper-Id niet gevuld  (Read 1490 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« on: February 18, 2008, 02:40:30 pm »

ik kreeg de volgende melding (intern)

vanaf  order 20080104012 heb ik een regel gesplitst naar order 20080218010. Daarbij is niet de verkoper mee gekopieerd. Dit kan ik nu ook niet corrigeren aangezien op tabblad 2 deze vakjes donker zijn gemaakt.
 
graag deze hik corrigeren.
 
al vast bedankt,
mvgr
Janneke


Nu weet ik zelf wel dat ze dat niet mag wijzigen omdat we dat via Dynscreen geblokkeerd hebben.
De verkoper is in onze inrichting n.l. de vertegenwoordiger/buitendienstmedewerker en een deel daarvan werkt op basis van commissie.

Echter bij het splitsen raapvloer wordt dus bij de nieuwe order niet de verkoper meegenomen uit de oude order, noch wordt deze opnieuw bepaald vanuit de debiteur.
Kunnen jullie daar eens naar kijken?



Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: March 17, 2008, 10:47:37 am »

mdekraa,

bij het splitsen wordt er zelfs gekontroleerd of de Verkoper wel dezelfde is (als je een ander Verkoopordernummer opgeeft) anders wordt het niets eens toegestaan. Indien Profit zelf een nieuwe Verkooporder aanmaakt, wordt de verkoper gewoon mee gekopieerd. Als dat bij jouw niet het geval is, graag een voorbeeld aanleveren (testbestanden).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #2 on: March 17, 2008, 11:27:13 am »

toch is dit gebeurt, heb echter alleen eind februari de database gevuld met verkoper Id's waar die misten, daar anders onze einde maand staten niet kloppen.

Heb dus nu ff geen operationeel voorbeeld meer
Kan het in testbest ook niet mer reproduceren, maar ik heb natuurlijk ook niet meer dezelfde stand als in feb.

Sluit deze maar af.
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 19 queries.