Wouter, het nut van jouw post ontgaat mij. Het lijkt zinvoller om net te doen alsof ze er niet is ...
Het zou kunnen zijn dat je het voortschrijdend inzicht van iemand (Demis) niet wilt zien, en verder was het inderdaad (zoals je aangeeft) je eigen voorstel (waar ik het in elk geval mee eens was) en wat je nu onderuit haalt of zo ?
Wat mij betreft vind je de legitimiteit hierin :
In 1993-1994 is dit formeel ontwikkeld en de gedetailleerde Vrachtbrief is expliciet opgezet als zijnde de vrachtbrief en pakbon tegelijk. Hiervoor is destijds nog goedkeuring gegeven door de (betreffende) vervoerder(s). Dat daar dan ook nog Backorder info op zou komen te staan lijkt me wel erg krom worden (voor de vervoerder), MAAR, niemand zegt dat je die vrachtbrief ook als vrachtbrief moet gebruiken. Ofwel, waar ze tegelijk is voor pakbon en vrachtbrief, mag je de laatste natuurlijk ook weer vervangen door een echte vrachtbrief (geen idee hoe trouwens, want er wordt er vast wel maar één tegelijk automatisch geprint nu
).
Houd ook rekening met parameters als 'Backorders vermelden op Vrachtbrief J/N' i.v.m. klanten die VO's hebben met 500 regels, en slechts 10 regels uitleveren (en daarna tig A4 met backorders krijgen).
Nou en ? of "ze" hadden dat al via de normale pakbon, of ze hadden het niet en zitten dit uit (wat uiteraard zal kunnen), of ze hadden het wel en zillen het nu toch niet en zetten het uit.
Dus ook deze ontgaat mij (mits het maar geen dokument voor de vervoerder is, zie boven).