Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 03:38:16 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: tonen distributiebetaling  (Read 1626 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« on: February 01, 2008, 09:28:03 am »

Beste Wouter,

Op welke plaatsen kan ik een distributie betaling of ontvangst tonen c.q. printen?
Dat wil onze financiele dame graag weten.

Verder heb ik 1 "bug" gevonden in de ouderdomsanalyse

Als ik 1 of meer facturen (dus verplichtingen debiteur) open heb staan dan worden deze getoond in de print, In de header tonen jullie ook het distributiebedrag wat op deze debiteur geboekt is, maar nog niet afgeletterd.

Echter als ik geen openstaande facturen heb, maar wel een vooruitbetraling heb ontvangen, dan krijg je een printmelding "geen facturen gevonden" en wordt de header met daarop de "negatieve verplichting", zijnde de distributieontvangst niet getoond.

Ook in het printje verplichtingen komt dit volgens mij niet tot uitdrukking.


mvg

MK
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 04, 2008, 08:43:22 am »

Op welke plaatsen kan ik een distributie betaling of ontvangst tonen c.q. printen?

Tonen zal nog wel via Raadplegen lukken, maar dan alleen de niet afgeletterde mutaties.
Een printfunktie is er niet (tarief is bekend).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #2 on: February 04, 2008, 12:16:56 pm »

Echter als ik geen openstaande facturen heb, maar wel een vooruitbetraling heb ontvangen, dan krijg je een printmelding "geen facturen gevonden" en wordt de header met daarop de "negatieve verplichting", zijnde de distributieontvangst niet getoond.

Kunnen we vast wel op e.o.a. wijze kombineren met http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19582.0

Lees: als we besluiten de Distributie Ontvangst als (dummy) negatieve faktuur op te nemen, werkt het vanzelf mee in het overzicht, en alle exportfunkties.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 19 queries.