Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 10:07:02 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Kenmerk Domeinen genereren  (Read 1526 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: October 04, 2007, 02:43:54 pm »

Functie: LOKDEAGN

Is het mogelijk dat Kenmerk-Domeinen worden gegenereerd o.b.v. de artikel/verschijningen die nog niet bestaan? Nu wordt bij het genereren van de Kenmerk-Domeinen alle artikel/verschijningen opnieuw aangemaakt, wat een nieuw volgnummer betekend. Dit houdt in dat bij iedere toevoeging van een artikel/verschijning we een run voor het gehele artikelbestand moeten maken waarbij er dus voor ieder artikel weer een volgnummer wordt aangemaakt.

Kan het zo aangepast worden dat alleen de "nog niet bestaande" artikel/verschijningen worden voorzien van een Kenmerk-Domein?
Dat scheelt heel veel volgnummers....  smile

Gezien onze markt zullen wij vrijwel dagelijks een run moeten maken omdat alle nieuwe artikel/verschijningen te voorzien van een Kenmerk-Domein.


* lokdeagn.PNG (10.34 KB, 308x184 - viewed 93 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 04, 2007, 03:08:16 pm »

Ja hoor... we gaan de nog niet bestaande Artikel-/Verschijningen van een Kenmerk-domein voorzien.
Ik weet zo nog wel een paar miljoen Artikel-/Verschijningen die niet bestaan in jouw systeem... Nummertje voor genereren?
Krijg je vast Numeric Overflow.  Got you !

Je zal wel iets bedoelen als "kunnen er alleen nieuwe EDI nummers gegenereerd worden voor nieuwe Artikel-/Verschijningen" of i.d.

Ja, als het goed is werkt het al zo. Het zou niet zo handig zijn dat iemand omwille van 1 extra Artikeltje zijn hele voorraad opnieuw van etiketten zou moeten voorzien.  Wink
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: October 04, 2007, 04:18:09 pm »

Hmm ... ik had er niet veel anders in gelezen als wat Demis bedoelt (ja, da's ook leuk gezegd).

Wat ik er in elk geval wčl in lees is dat er iets niet zou werken. Dus inderdaad, natuuuurlijk moet het zo zijn dat bestaande koppelingen niet eerst worden weggegooid. Als dat toch gebeurt is het wel heel ernstig fout.
Maar ik kan me dat niet voorstellen. Wčl dat er ergens een keuze zit om dat toch te kunnen doen (en nee, ik heb het niet nagekenen).

Maar Demis, het kan al niet waar zijn dat je dit zo "droog" even meldt. Zittten jullie dagelijks alles om te stickeren of zo ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.028 seconds with 20 queries.