Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 09:41:12 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: LOVVPRKZ / LOVVPRRA Werkt maar voor 1 bedrijf  (Read 968 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: September 21, 2007, 10:03:49 am »

Ik was gister erg blij met de nieuwe versie van de vraagvoorspelling, waarbij je nu de gegevens kunt delen met meerdere gebruikers.

Aanvankelijk zocht ik het in mijn eigen stommiteit ten aanzien van de keuze van TEST of Productiebestanden. maar nu nog eens heel bewust via LOVCBV2 (LO<3-8-1>) een prognose gemaakt in de productiebestanden LACO, daarna nog een keer in Productiebestanden MEEL. De weergave bij LACO werkt prima, bij verschillende gebruikers dezelfde prognose. Maar bij MEEL krijg ik onderstaand beeld.

En nee, het is niet zo flauw dat er met maanden / weken is geknoeid. Bij MEEL Productiebetanden zie je gewoon niets. OOK niet als je die 10 handmatig in 39 wijzigt, beide keren wordt er geen prognose getoond. LOVCBV2 is daar gewoon goed ingevuld (berekenen per week, 3 jaar historie, berekenen van week 39 2007 en verkoopoverzicht opnieuw genereren aangevinkt.) Verder ben ik me niet bewust dat ik bij laco nog speciale parameters heb moeten instellen.

Derhalve krijg ik het gevoel dat er nog iets loos is met de bepaling van het actieve bedrijf of iets dergelijks, waardoor de prognose nog niet in twee verschillende bedrijven tegelijkertijd werkt.


* LOVVPRKZ.PNG (14.28 KB, 484x283 - viewed 116 times.)
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.015 seconds with 19 queries.