Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 11:02:12 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Afroeporders  (Read 1506 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
tovi
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 172


View Profile
« on: August 20, 2007, 09:47:14 am »

Via pad 4-7-1 hebben wij van een aantal artikelen een afroeporder ingevoerd. Wanneer wij bestellen vraagt Profit dan keurig of het afgeboekt moet worden van de afroeporder.

In 4-7-1 kun je zien wat de beginhoeveelheid van de afroeporder was en hoeveel er nog op afroep staan. Nu wil ik per afroeporder kunnen zien op welke inkooporders het artikel is weggegaan. Bv, een afroep van 5000 stuks is afgeroepen in 5x, dan wil ik kunnen zien op welke vijf inkooporders en in welke aantallen. Waar kun je dat zien?

En stel, er is een inkoop gedaan en er is vergeten dit af te boeken van de afroeporder. Is er een manier om dit handmatig in het kontrakt (in 4-7) aan te passen?
Logged

LE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: August 20, 2007, 10:11:03 am »

In 4-7-1 kun je zien wat de beginhoeveelheid van de afroeporder was en hoeveel er nog op afroep staan. Nu wil ik per afroeporder kunnen zien op welke inkooporders het artikel is weggegaan. Bv, een afroep van 5000 stuks is afgeroepen in 5x, dan wil ik kunnen zien op welke vijf inkooporders en in welke aantallen. Waar kun je dat zien?

Ik dacht dat er een printoverzicht was waarop de Inkooporderregels horende bij een Kontrakt getoond werden. Ofwel, even bij de Printoverzichten neuzen.

En stel, er is een inkoop gedaan en er is vergeten dit af te boeken van de afroeporder. Is er een manier om dit handmatig in het kontrakt (in 4-7) aan te passen?

Nee, dat dacht ik niet. Hooguit misschien door de initiele hoeveelheid naar beneden te schroeven, maar netjes is dat niet.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.566 seconds with 19 queries.