Dan wordt het tijd dat we heel scherp gaan kijken naar de functie HPP genereren na het maken van een vraagvoorspelling. Deze HPP items ontstaan namelijk na het maken van de vraagvoorspelling, waarna je week voor week alle HPP items gaat genereren.
Ik wil best af en toe wat controleren, maar dit is gewoon niet grappig meer, dat je na het genereren van HPP items je nu ook moet gaan vergewissen van het feit of ze wel of niet goed zijn gegenereerd.
Ik heb afgelopen donderdagmiddag gewoon de prognose bekeken, en volgens mijn rapport van vorige week bestond voor het door jouw genoemde artikelnummer een prognose van 42.143 voor week 32, en 46993 kg voor week 33, volgens het LRG model. Aangezien de laatste week bij dat model voor 33,3% de uitkomst van de prognose bepaald, kan het zijn dat de geefectueerde waarde iets hoger uitgekomen is, omdat mijn rapport iets eerder is gemaakt, en de LOST en LOH0 tabel die nodig zijn voor het effectueren van de vraag voorspelling niet bewaard waren, en dus binnen de kortste keren verdwenen waren. Het zou dus kunnen zijn dat de geefectueerde waarde daar iets van afwijkt. Desalniettemin hoort daar geen inhoud van 99999 bij, maar een inhoud van 1 kilo. (bulkartikel)
Om niet in de top 10 posters (qua aantal topics) te komen bij dit topic dan maar de vraag of jullie in de verbeteringsslagen die aangaande profit Prognose op stapel staan, ook alstublieft het genereren van de HPP items nog eens onder de loep willen nemen. Dit zou toch al gebeuren voor wat betreft het te effecueren aantal perioden. Zou je echter ook nog eens scherp willen bekijken wat er bij dat effectueren met de aantallen en inhouden gebeurt, want daar is iets vreselijk mis gegaan afgelopen week.
In ieder geval wel bedankt voor de tip, ik zal eerst wel even proberen of het opnieuw effectueren van de prognose's voor dit moment een oplossing is.