Ik denk dat ik de oplossing weet : we slopen het eruit !
En ik ben nog serieus ook.
Er is geen hond die kan achterhalen hoe dit moet werken, en sterker, er is ook nooit beschreven hoe dit moet werken. Althans, niet dat we kunnen vinden. En ook : er is nooit door iemand voor betaald.
We hebben wel kunnen achterhalen dat het omwille van iemand met ID = SC in elkaar is gezet, maar wat mij betreft -en ik ga erover- niet legitiem. Als deze status zo blijft, slopen we het inderdaad eruit.
Vervolgens :
Als iemand het wil hebben mag die eerst beschrijven wat nou eigenlijk de bedoeling is van dit "gepruts", en die iemand mag dan rekening houden met alles wat hier kan optreden (tip : redelijk ondoenlijk). Ga er alvast vanuit dat hier meer aan de orde zal zijn dan het lijkt, omdat je niet met 1 algoritme iedereen tevreden kunt stellen. Althans, zo lijkt het. Maar ja, we weten voorlopig niet eens waar het hier om gaat ...
PS: Als er wel een ontwerp van is wat wederzijds formeel is goedgekeurd heb ik bovenstaande uiteraard niet geschreven.
Merk op dat "formeel" is, zoals het altijd is : een aanbieding met referentienummer e.d.