Om langs deze weg support te verkrijgen, gelden een aantal regels :
- 1. Iedere gebruiker mag meedoen, dus niet alleen de systeembeheerder of applikatiebeheerder. Vraag wel netjes aan de betreffende superieur of het is toegestaan mee te doen aan de Heart-Profit fora. Dit is dus anders als toen dit forum er nog niet was, toen de communicatie immers via systeembeheerder enz. diende te lopen.
- 2. In de Profile dient bij Forum Profile Information (links) de Signature te worden gevuld met de installatiekode (twee letters) zoals deze bekend is van het Internet en het downloaden van Upgrades.
Merk op dat wij vanuit Heart alleen de goede support kunnen geven als wij weten over welke klant het gaat !
Het geldt echter ook andersom : indien wij niet weten wie het betreft kunnen wij niet op efficiente manier reageren, wat inhoudt dat we het ook niet zullen doen. We zouden immers zaken moeten uitleggen die misschien al bekend zijn (zonder dat we het kunnen weten).
Ik heb ze wel alle regels laten lezen ook die van taal gebruik maar ik vond deze essentieel om aan te geven wie je bent en dat het mag.
Bij LA willen we beginnen dat meerdere medewerkers gebruik maken van het forum om vragen te stellen.
We hebben het idee dat dit sneller en efficienter is. Ik heb ze even gewezen op regel 1 en 2
dus dat zit snor.
Als jullie het als vervelend ervaren dus erger dan ik het al doe, laat het dan even weten.
Dirk-Jan
LA
[/list]