Johan
|
|
« on: February 12, 2007, 07:58:46 pm » |
|
DATUM : 12-02-07 TIJD : 19:07:24 VISUAL FOXPRO UID : MIX KODE : 12 MESSAGE : Variable 'APOKNSTR_W' is not found. AREA : 10 ALIAS : APUS INDEX : A1 ROW : 391 LINE : CreateObject() STCK : SYERAH SYER ON... APOKIN LO SYSA LOIN PROFIT XST : =MEEL=[LOINU][APUS_UID_S]jvrBackspaceBackspacemixTab[PASSW_S]MIXF1Esc _______________________________________________________________________
DATUM : 12-02-07 TIJD : 19:40:53 VISUAL FOXPRO UID : KODE : 1923 MESSAGE : Object FRMSPLASH is not found. AREA : 10 ALIAS : SYLN INDEX : A1 ROW : 241853 LINE : CreateObject() STCK : SYERAH SYER ON... SYNC SYINA SYIN LOIN SYSA LOIN PROFIT XST : [LOGIN] ____________________________________________________________________________________________ DATUM : 12-02-07 TIJD : 19:48:16 VISUAL FOXPRO UID : JVR KODE : 12 MESSAGE : Variable 'APOKNSTR_W' is not found. AREA : 10 ALIAS : APUS INDEX : A1 ROW : 391 LINE : APOKNSTR_W STCK : SYERAH SYER ON... APOKIN LOBHBERA LO SYSA LOIN PROFIT XST : =LACO=[LO]F5[LOBHBERA]Shift+F4[LOINU][APUS_UID_S]Enter[PASSW_S]***F1 ____________________________________________________________________________________________ DATUM : 12-02-07 TIJD : 18:37:50 VISUAL FOXPRO UID : JVR KODE : 12 MESSAGE : Variable 'APUS_UID_S' is not found. AREA : ** ALIAS : SYPF INDEX : A1 ROW : 0 LINE : APUS_UID_S STCK : SYERAH SYER ON... CLWYFRM.INITFORM CLWYFRM.INIT SYSMRE SYPM LO SYSA LOIN PROFIT XST : =MEEL=[LO][PASSW_S]MouseMouseMouse[LOINU][APUS_UID_S]Darrw[PASSW_S]***F1
Bovenstaand is echt een raadsel. Ik heb vanavond de upgrade uitgevoerd. Na de pc in de mixenfabriek geherstart te hebben, start ik profit op, maar het inloggen eindigt in bovenstaande geblokkeerde functie. Er is een netwerkverbinding, andere pc's doen het, voor zover ik weet, wel. Alleen die gebruiker Mix geeft 'gedonder'. Ook als ik op een andere pc onder die gebruiker in probeer te loggen, dan verschijnt ook die geblokkeerde functie. Als ik daarop dan opnieuw profit opstart, kom ik er onder m'n eigen gebruikersnaam wel in. Ga ik vervolgens wisselen van bedrijf, dan is het weer mis, er volgt een geblokkeerde functie, maar ik ben dan wel gewisseld van bedrijf. Heel apart. Ik heb de autorisatiegroep verwijderd bij de desbetreffende user, zodat dat ook geen parten speelt. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? De snelkoppelingen kloppen ook nog steeds, voor zover ik kan zien.
De user is ook niet als 'afwezig' bekend of iets dergelijks.
Je krijgt verschillende meldingen, ik heb ze er allemaal maar even neergezet.
Ook al heb ik sterk het idee dat het aan desbetreffend werkstation ligt, ik vind het echt heel apart dat ik met diezelfde user-id ook op mijn eigen pc niet mag inloggen.
|